Powitanie

Witam w moim saloniku. Rozgość się, oglądaj moje prWWcWiyakomentuj.

Zaproszenie

Jeśli chcesz mieć którąś z moich prac, chętnie zrobię dla Ciebie. Proszę o kontakt:
gra.zdan@op.pl

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Graficzne wzory szydełkowe


Wiem, że każdy początkujący szydełkowiec ma problemy z odczytanie niektórych oznaczeń na wzorach. Ja miałam, ale już nie mam, bo znalazłam na stronie - "stylowi_hobby.pl" dokładne objaśnienie. Może komuś z Was się przyda.  Proszę korzystać.


7 komentarzy:

Czarna Jagoda pisze...

Przyda się bardzo. Dziękuję :)

Mariola Wichrowska pisze...

Na pewno się komuś przyda ;)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za poradę, Azalio:). Wprawdzie mam, ale tylko na druty i wiem jak to się ma:))). Na szydełko, niestety, nie mam... Pozdrawiam serdecznie:) Maya

Qra Domowa pisze...

dziekuje zapisałam sobie:))

Anonimowy pisze...

No i świetnie, tylko teraz trzeba wiedzieć, jak TO zrobić?! ;-) Zmieniłaś obrusik :-)


notaria

Mariola Wichrowska pisze...

Zapraszam po wyróżnienie ;)

Agnieszka pisze...

Twoje sowy są rewelacyjne!