Translate

czwartek, 7 lutego 2013

Sowa

Przed chwilą dotarło do mnie zdjęcie dużej sowy, którą zrobiłam przed świętami na prezent pod choinkę dla bratanka i jego żony. To duża sowa, ponad 60m cm. Z przodu ma kieszeń. Sowa wisi na ścianie w przedpokoju, a kieszeń jest schowkiem na klucze. Ta kieszeń, to po prostu jedna z podkładek, złożona i przyszyta. Lepiej wyglądałaby jednokolorowa, ale bardzo mi się spieszyło, a nie miałam nic lepszego do przyszycia. Początkowo miała być tylko sowa, jako dekoracyjna zawieszka, ale dodałam kieszeń, żeby był z niej pożytek. Widzę trochę błędów, ale to pierwszy egzemplarz, następne będą lepsze.
Oto moja sowa, pomysł własny.

 

5 komentarzy:

artesania pisze...

Piękna duża sowa, ta kolorowa kieszeń daje wiele uroku. Gratuluję wykonania .

Mariola Wichrowska pisze...

No genialna ! Bardzo fajny pomysł!
Prosto a efektownie zrobiona kieszeń :)

Anonimowy pisze...

Rewelacyjny pomysł. I w każdym przedpokoju będzie ozdobą :-)

notaria

Agnieszka pisze...

Śliczna sówka!
Bardzo dziękuję za udział w zabawie.
Pozdrawiam.
Agnieszka
http://wloskieslonce.blogspot.it/

Baya pisze...

Fantastyczna sówka, bardzo mi się podoba:)
pozdrawiam