Translate

wtorek, 26 lutego 2013

Spóźniona dostawa

W środę zamówiłam pakiet różności do szydełkowania i czekam jak głupia. Zrobiłam przedpłatę na przesyłkę kurierską i nic. Dostałam wprawdzie potwierdzenie z numerem paczki, ale do dzisiaj nie widać kuriera. Jestem zła, bo mam parę zamówień na jajka, na kurczaczki i siedzę jak jeżu, czekając na dostawę.  w czwartek nadano paczkę, tak mi zapodano, więc za pięć dni to na piechotę można donieść. Nie wiem co sie dzieje, bo sklep znany i na pewno dostarczą, tylko dlaczego tak długo to trwa? Pytanie retoryczne.
Z nudów coś dziergnęłam, to znaczy zaczęłam robić kilka różnistych podkładek, żeby było z czego wybierać. Podobają mi zestawy biało czerwone, więc mała próbka z włoczki "kotek". Może trochę za gruba, jak na podkładki, ale na razie nie mam innej.

  
Te poniżej, to taki mix kolorów, z akcji wyrabiania resztek włóczki i etui na malutki telefon.




Ten wzór i kolorki chce moja znajoma. Zrobiłam jedną i czekam na pomarańczową włóczkę.


 Podkładki są "żywe", nie blokowane, więc ciut krzywawe, ale po uformowaniu nabiorą wyrazu. 
Na razie tyle, więcej będzie po dostawie. Trafił mi się fajny sklep z tanimi jajkami styropianowymi i kolorowymi, ruchomymi oczkami. W naszej pasmanterii kupiłam kilka jajek 10 cm po 2,5 za sztukę, a w tym internetowym sklepie za 10 sztuk, tylko 9,98 zł. Mniejsze jajka ciut tańsze. Chyba warto, żeby tylko dostawa dotarła. 
Pogoda się poprawia, myślę, że zima już poszła hen, bo ja tak chcę i już. Mam serdecznie dość palenia w centralnym, zabawy w kominiarza, szukania tańszego węgla, itp,  Masakra z tą zima. Czekam na wiosnę.

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie, a można adres tego sklepu?
Pozdrawiam Grażyna

Anonimowy pisze...

Podobają mi się Pani prace, kiedyś dawno temu próbowałam dziergać takie tam proste rzeczy, teraz chcę spróbować coś dla wnusi.
Jeszcze raz pozdrawiam Grażyna

Baya pisze...

Bardzo dobry pomysł na wyrobienie resztek. Podkładki świetne, ładnie się prezentują i kolorystyka mi się podoba.
pozdrawiam Basia

azalia pisze...

Dla swojej imienniczki nie odmówię.
Podaje link:http://www.goldpol.eu

azalia pisze...

Basiu, pewnie poznajesz włóczkę. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

bardzo dziękuję
Grażyna

Mariola Wichrowska pisze...

Bardzo kolorowo :)
Ja lubię podkładki z grubej włóczki i te bardzo mi się podobają :)

Anonimowy pisze...

Dziewczyny, podobają mi się te wasze dzierganki... Ja chyba bym nie dał rady, bo do tego trzeba mieć cierpliwość, a mnie to bies by szturgał szydełkiem tam, gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę Chylę czoła przed talentem i opanowaniem. Jak zwykle fura serdeczności Aajek

Anonimowy pisze...

Azalio, mam nadzieję, ze przesyłka już dotarła i cieszysz się z nowymi materiałami do dziergadełek :-) Jako nieznająca się na rzeczy zapytam, czy przypadkiem własnie z grubszej włóczki podkładki nie są lepsze, bo sztywniejsze? Na mój niepoparty praktyką rozum, tak właśnie powinno być, ale może źle rozumuję.

notaria

azalia pisze...

Ja też lubię z grubej, ale są tacy, którzy wola z kordonka. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Aajeczku, potrafisz mnie rozbawić. Haaa..haa Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Notario, bo tak jest. Grubsze są lepsze, ale nie każdemu podobają się z włóczki. Ja wolę z włóczki. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Szperałem trochę w swojej bibliotece i natknąłem się na "Album splotów szydełkowych" Ireny Koteckiej, wydanie z 1985 roku. Nie pamiętam po kiego licha go kupiłem, ale ja już bardzo wiele zapomniałem... Jeśli uznasz Grażynko, że Ci się na coś przyda, to z przyjemnością wyekspediuje go do Ciebie; szczegóły wysyłki dogadamy na prive.
Jak zwykle moc serdeczności Aajek

azalia pisze...

Aajeczku, jesteś kochany. Pewnie, że mi się przyda. Pozdrawiam