Translate

sobota, 9 marca 2013

Podaj dalej


Zgłosiłam się do udziału w bardzo miłej zabawie u Artesanii, http://artesania-rekodzielo.blogspot.com/ 
Oto co od niej otrzymałam: dwie śliczne broszki z filcu i coś smakowitego. Artesania filcuje piękne broszki. Od pewnego czasu zachwycam się jej pracami, nie tylko filcowanymi, ale szydełkowymi, malarskimi, bo jest wszechstronnie uzdolniona. Pierwszy raz mogę trzymać w ręce coś ufilcowane. Milutkie, cieplutkie i urocze. Kolorki w moim guście. Ewuniu, serdecznie dziękuję. Paczuszka przybyła w sam raz na Dzień Kobiet, czym sprawiłaś mi dużo radości. Zrobiłam fotki, ale że jestem nowicjuszką w obsługiwaniu cyfrówki, nie są one zadowalające.   





Sądzę, że możemy zabawę kontynuować.  Oto zasady zabawy - " Podaj dalej":
Dla dwóch pierwszych osób, które pozostawią komentarz pod tym postem ja przygotuję własnoręcznie wykonane upominki. Mam na to 365 dni, ale postaram się nie czekać aż tak długo .  Dwie pierwsze osoby proszę o adres na maila. Adres maila pod nagłówkiem. Osoby, które się zgłoszą są zobowiązane, aby taką zabawę przeprowadzić u siebie. Życzę przyjemnej zabawy, a  odwiedzającym mój blog, serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

8 komentarzy:

artesania pisze...

Cieszę się, że trafiłam z kolorami broszek. Miło mi było robić je dla Ciebie, bo nasza znajomość trwa już parę miesięcy.
Widzę ciągłe zmiany na blogu, fajny układ. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

azalia pisze...

A teraz ja coś zrobię dla Ciebie. Może podpowiesz, co być chciała? Pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Czy te szczurki (myszki ) ty robiłaś. Cudne są.
Zapisuję się na podaj dalej!

azalia pisze...

Basiu, ja robiłam, mówisz, masz. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ja mam takie coś ufilcowane, kwiatek na rękę czy szyję, bo z długim ogonkiem, łodyżką... Nie wiem, jak to nosić ;-)

notaria

azalia pisze...

Przyślij mi fotkę, to sie zorientuję i doradzę.

Anonimowy pisze...

Ba, najpierw muszę odnaleźć gdzieś w przepaściach szafy, bo ukryłam skutecznie ;-)

notaria

Mariola Wichrowska pisze...

Piękne kwiatuszki :)