Translate

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Candy rocznicowe

Słowo się rzekło... Rozdaję cukierasy. Dwudziestego czwartego kwietnia mojemu blogowi stuknie roczek.
Jestem tradycjonalistką i postanowiłam to uczcić. Zapraszam więc do zabawy. Niniejszym ogłaszam Candy rocznicowe. Każdy, kto zechce wziąć udział w fetowaniu 1 roczku mojego dziergania proszony jest o zostawienie komentarza pod tym postem, jednocześnie zaznaczając chęć udziału w losowaniu nagrody. Udział w zabawie mogą brać wszyscy bez względu na to czy mają blog  czy nie. Miło mi będzie, jeśli osoby biorące udział w Candy i blogujące wkleją na swoich blogach banerek, a osoby bez blogów, pozostawią adres swojej poczty mailowej. Zgłoszenia przyjmuję do dnia 23 kwietnia do godziny 24.00
Wyniki losowania ogłoszę 24 kwietnia po godzinie 18.00
Do wylosowania ustawiła się nierozłączna para sówek. Do sówek jeszcze coś dorzucę, ale to już tajemnica. Sówki czekają:




       Zapraszam do zabawy.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluje rocznicy! Wypiłam za to :-) Ale ja mam całkiem inne pytanie: z boku masz taki znaczek: Polskie Handmade. Chciałam zapytać, czy to oznacza, że się zarejestrowałaś gdzieś jako profesjonalna twórczyni rękodzieła? Jeśli tak, to też gratuluję i życzę wielu nowych pomysłów. Sówki urocze :-)

notaria

azalia pisze...

To znaczy, że jestem zarejestrowana w spisie polskich rękodzielników.
A ja wypiję dopiero 24.

barbaratoja pisze...

Czyżbym była pierwszą chętną na Twoje sówki?
Oczywiście chcę!!!

artesania pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce po sówki.Pozdrawiam serdecznie

Mariola Wichrowska pisze...

Ja też jestem chętna :)

anastazja pisze...

Oczywiście ,ja też .Już Cię wklejam u siebie.I gratuluję debiutu w Candy.i rocznicy również.

Ma. Kra. pisze...

Witam, (po raz drugi w życiu) wpisuję się jako chętna do udziału w losowaniu. Pozdrawiam !

Asia Konieczna pisze...

Witam, również chętnie się przyłączę do grona chętnych po sówki :-) Nie bloguje na blogspot, ale chętnie zapraszam do siebie na www.po-godzinach.com :-)

Halina Bulas pisze...

Podobaja mi sie te urocze sowki.Jestem chetna....gratuluje milej zabawy

Anonimowy pisze...

Jestem ich wielbicielka, wiec sprobuje szczęścia w losowaniu.

papillon21 pisze...

co ja tam będę mówić...sama wiesz że dla tych sowich istotek....ale jak wklepać banera ni czorta nie umiem...