Translate

piątek, 31 maja 2013

Komórczak

W deszczowy dzień szydełkowanie jest dla mnie najlepszym zajęciem , więc sobie dziergałam i udziergałam komórczaka z klapką. 

  

Kilka kwadracików, z których powstaną komórczaki, a może coś innego. 



Ostatnio zaraziłam  sąsiadki opaskami na włosy. Zrobiłam wczoraj dwie i jeszcze mam zamówienia. Zdjęcia nie oddają prawdziwych kolorów. Jedna opaska jest wrzosowa z soczystym fioletem, a druga oliwka z ciepłą  zielenią. Nocą się źle robi zdjęcia. 



Dochodzi druga w nocy, a deszcz wciąż pada i nie zamierza przestać. 
Czas na sen. Pozdrawiam i zmykam.

4 komentarze:

laviolette pisze...

Tez jestem nocnym markiem, pozdrawiam, dobranoc :)

Azalia pisze...

Wzajemnie. Śpij dobrze

artesania pisze...

Komórczak interesujący.

Azalia pisze...

Dziekuję.