Translate

piątek, 7 czerwca 2013

Coś nowego

Wczoraj na blogu Eli - http://elka-pajaczek.blogspot.com/ - zobaczyłam nowy motyw kwiatowy. Bardzo mi się spodobał. Ela zrobiła krótki kursik, krok po kroku i to mnie zachęciło do spróbowania czy dam radę. Dałam radę, od pierwszej próby, ale motyw Eli bardziej mi się podoba. Mój się rozpłaszczył. Muszę jeszcze raz spróbować, być może coś przeoczyłam. Wiem, że zrobiłam za duży środek. Następny będzie mniejszy.



Z rozpędu wydziergałam jeszcze trzy motywy kwiatków. Bez wzoru, z głowy. Może dołaczę je do projektu "wariacje wiosenne", a  może nie.





Lubię oglądać blogi rękodzielnicze, bo zawsze można na coś ciekawego trafić. I właśnie mam taki blog. Dziewczyna robi fajne rzeczy z ceramiki. Ładne, oryginalne i użyteczne. Zaczyna blogowanie, więc warto tam zajrzeć, żeby dodać jej otuchy.
Podaję namiary: http://art-ab.blogspot.com/
Pogoda się trochę poprawiła, więc na razie odkładam szydełko i biorę się za kosiarkę, bo trawa na działce rośnie jak szalona. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odwiedzanie mojego blogu.

4 komentarze:

madebymali pisze...

Śliczne kwiatuszki:)Takie z głowy są najlepsze pomysły:)tak było z moimi bransoletkami:)

elka pajaczek pisze...

Super wyszły Ci te kwiatki pozdrawiam

artesania pisze...

Nowy wzór ładny.

Agnieszka pisze...

śliczne kwiaty!