Translate

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Lniany sznurek

Niedawno kupiłam kilka szpulek lniannego sznurka,  w trzech kolorach. Od dawna czuję sentyment do lnu, do juty i skusiłam się. Leżał sobie i leżał, a ja nie miałam pomysłu co z niego zrobić. Lubiłam go dotykać, głaskać, jak dzieckio zabawkę, ale wciąż brakowało mi pomysłu. Wczorajszej nocy wzięłam go w obróbkę. I wyszło to, co widać, nic szczególnego, to co lubię najbardziej, po prostu kolejna torba na okrągło. Szybko się dzierga, bo sznurek gruby. Kolorki radosne, będzie mocna torebka, w sam raz na lato. Pokazuję to, co udziergałam w ciągu trzech godzin, oglądając "jednym okiem" dwa filmy po kolei. Nawet wiem co w tych filmach  się działo.


To będzie przód

A to, tył. Jeszcze nie skończony.


Może dorobię parę okrążeń półsupkami, bo średnica jest chyba za mała, tylko 26 cm. 30 cm będzie  w sam raz. 
Nie wiem jakie dać "uszy", długi  pasek ze sznurka czy krótkie gotowce.


Doradzicie mi?
Pozdrawiam

10 komentarzy:

Agnieszka pisze...

Będzie fajna torebeczka ale ja bym zrobiła jeszcze trochę większą i dała sznurkowy plecione długi pasek. Będzie wtedy lekka i akurat na letni spacer do powiewnej sukienki:)

Azalia pisze...

Agnieszko, myślę podobnie. Te uszy są fajne, tylko trochę za ciężkie:-))

Czarna Jagoda pisze...

Piękna będzie, bo te kolory cudne :))) a jeżeli chodzi o uchwyty to nie wiem, w obu chyba będzie się pięknie prezentować :)

Azalia pisze...

Jednak zdecydowałam się na dłuższy pasek:-)))

kira crochet pisze...

Ja bym dorobiła z lnu :), no ale to już Twoja decyzja, a kolory są super, zawsze się w takich lubowałam :)
Pozdrawiam

Azalia pisze...

Witaj, Kiro
Już zrobiłam z lnu.
Pozdrwawiam

barbaratoja pisze...

moje torebki sa ciężkie, dlatego paseczek zrobiłabym dłuższy, by powiesić na ramię ;-)
Ładna torebka, nie zgadłabym,że ze sznurka.

Azalia pisze...

Ta też nie jset lekka i będzie na pasku:-))

karto_flana pisze...

Fajnie by sie proste drewniane uszy komponowaly. Te na zdjeciu sa nieco "przeladowane"...

Azalia pisze...

Hmmm...prostych nie mam-:))