Translate

piątek, 26 lipca 2013

Wylazłam z kosza.

Nareszcie uwolniłam się z kosza. Poprzedni kosz kwiatów był łatwiejszy do wykonania, ale ten sama wymyśliłam i muszę przyznać, że dał mi popalić. Zrobiłam podkład prostokątny 55 cm x 44 cm, podszyłam go szarym    lnem(zdekatyzowanym), żeby się nie rozłaził, a potem przyszyłam dwadzieścia kwiatków i kilka listków. Chciałam skomponować kwiatki  w zbliżonej kolorystyce, ale musiałam ulec gustowi zamawiającej i zrobić bardziej kolorowe. 



Może tutaj  lepiej widać, bo poprzednia  fotka taka płaska.


Tył "obrazka"


 Powstała z tego makatka 3D,
Sądzę, że powinna się spodobać nowej właścicielce, Grażynie, w sam raz na imieniny.
Na oko prosta sprawa, a zużyłam na całość 70 dkg włóczki. Dobrze, że znajomy podesłał mi kilka motków, w tym ładną zieleń, bo byłam już w kropce. Akurat trafił. Wielkie dzięki za tę zieleń.
Fotki robiłam nocą i nie są dobre, ale coś widać.
Raniutko gonię na pocztę, jadę - powinnam  napisać, bo do poczty mam 7 kilimetrów.
A teraz nareszcie spokojnie zasnę. Pozdrawiam i witam skowronków.

18 komentarzy:

juta pisze...

No to witam o poranku:)))))
Jakie piękne to Twoje wyjście z kosza. Można by rzec ,że widzę kawał pięknej, wspaniałej roboty:))Widać ,że kochasz to co robisz.
Pozdrawiam bardzo serdecznie w ten słoneczny poranek:)

CreaDiva pisze...

Przepiękny kosz kwiatów, robi wrażenie!

Czarna Jagoda pisze...

Piękny :)))
oj, to faktycznie ta poczta daleko

karto_flana pisze...

SWietny kosz :) I rzeczywiscie duzo wyszlo...

Agnieszka pisze...

ALe fantastyczne dzieło:) Piękny bukiecik!

Anka pisze...

Faktycznie bardzo przestrzenny jest ten obrazek :) Pozdrawiam :)

peja0515 pisze...

Azalio śliczny kosz kwiatów. Pozdrawiam

Jolanta Kotwica pisze...

Cudnie to zrobiłaś!
Tyle kolorów i każdy kwiat inny.
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Azalia pisze...

Jutko, dziękujuę za miłe słowa. Pozdrawiam słonecznie

Azalia pisze...

Miło mi, że się podoba moja robótka. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Czasem zabiera moje przsyłki listonosz:-)))

Azalia pisze...

Na oko nie widać takiej ilości włóczki. Zważyłam z ciekawości i tak jest.:-)))

Azalia pisze...

Dziękuję, Agnieszko:-)))

Azalia pisze...

Płaski mi nie pasował:-)))

Azalia pisze...

Ten kosz, to taki "wieczny", haa..haa:-)))

anastazja pisze...

Piękny.Jak tak na niego patrzę,to bierze mnie taka cicha ochota do podjęcia próby i zrobienia takiego obrazka.ale na chęciach się pewnie skończy.Chociaz kwiatków parę już mam....

Azalia pisze...

Jolu, starałam się urozmaicić:-))))

Azalia pisze...

Basiu, próbuj. To nic trudnego. A Ty masz już wprawę. Pozdrawiam