Translate

poniedziałek, 22 lipca 2013

Wyróżnienie

Dziergamy, haftujemy, malujemy i robimy rożności, co sprawia nam wiele przyjemności. Nagrodą za nasze wysiłki są sympatyczne komentarze pod prezentowanymi robótkami, ale bardzo miłą nagrodą są wyróżnienia od blogerek. W ubiegłym tygodniu i mnie się to przytrafiło. Dostałam wyróżnienie od przemiłej osoby, bardzo uzdolnionej autorki blogu -  http://creadivvva.blogspot.com/  - warto do Niej zapukać. Na pewno otworzy. 
Jestem wzruszona i uradowana, czego nie ukrywam. Buźka mi się roześmiała, oczęta zaszkliły, nawet i coś z nich kapnęło.  Dziękuję z całego serca.

Oto wyróżnienie:
A teraz przede mną karkołomne zadanie, zgodnie z życzeniem autorki. To znaczy mam wymienić 7 rzeczy, cech, upodobań, które nie są znane ogółowi.  O, matko jedyna! To naprawdę trudne. 

Zaczynam:

1. Jestem leniwą pasjonatką. Nie robię długo nic, aż nagle zapalam się do czegoś i nie mogę przerwać. I tak na okrętkę.

2. Lubię dobre jedzonko, ale nie chce mi się stać przy kuchni i jadam co mi wpadnie w ręce, byle szybciej. Czasem się poświęcam i gotuję dla siebie. Baaaardzo rzadko.

3. Bez kawy nie żyję. Nie dlatego, że jest mi potrzebna do rozruchu, nie. Po prostu lubię i piję nawet w nocy. A do kawy koniecznie papierosek( fuj!). Staram się oduczyć, ale nie wychodzi albo się mało staram. 

4. Jestem wielką gadułą. Piszę blogi. Zawsze to jakaś namiastka rozmowy.

5. Kocham wieś ze wszystkimi jej urokami i uciążliwościami. Dlatego uciekłam z miasta na wieś i nareszcie swobodnie oddycham.

6. Uwielbiam dawać prezenty, tak bez okazji, a dostawać jeszcze bardziej. Kto nie lubi, palec w górę? Nie widzę, nie słyszę. To znaczy, że mamy tak samo.

7. Mam bzika na punkcie włóczek. Od niedawna. Kolory mną zawładnęły bez reszty. Największą radochę mam jak kupuję włóczki. Gydby można je jeść, to jadłabym bez końca. Śmieszne, prawda? Szkoda,  że są dość drogie i niestrawne(hiii...hiii). Kiedyś stwierdziłam, że gdybym miała wybierać zakupy w sklepie z włóczkami albo u jubilera, wybrałabym sklep  z włóczkami.

Uffff.... ale się wysiliłam. Dobrze, że tylko siedem punktów.
Następne zadanie, to nominowanie do tej samej nagrody 7 blogów. A to dopiero zagwozdka. Nie podano kryteriów i tak z marszu  trudno wybrać. Wszystkie blogi, które znam i odwiedzam są godne wyróżnienia, ale jeśli mi nakazno wybrać siedem, to wybiorę siedem. 

1. http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

2. http://artesania-rekodzielo.blogspot.com/

3. http://elka-pajaczek.blogspot.com/

4. http://barbaratoja.blogspot.com/

5. http://evulsianka.blogspot.com/

6. http://kaciksznurkaiszydelka.blogspot.com/

7. http://bormisdbr.blogspot.com/

8. http://handmadekursytutoriale.blogspot.com/


Zasady dla wyróżnionych są takie same:
-  Umieścić wyróżnienie na swoim blogu 
-  wymienić 7 ciekawostek o sobie 
-  wyróżnić 7 blogów i powiadomić osoby wyróżnione.
  Pot mi kapie z czoła, bo było ciężko. Dodałam od siebie jako ósmy,  blog I. Szczęsnej z z tutorialami. Świetne porady, wzory krok po kroku, bardzo przydatne dla każdej z nas. 
A teraz trzeba mi wybrać się w podróż powiadomić każdą z dziewczyn o przynanym wyróżnieniu. Biorę nogi za pas, trampki na nogę i w drogę. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluję wyróżnienia! Wcale się nie wysiliłaś z tymi siedmioma tajemnicami, bo one są znane, niektóre. Nie zaskoczyły mnie punkty 1,2,3,7 - to oczywistości, jeśli się Ciebie czyta. Trochę zastanowiłam sie nad pozostałymi. W sumie żadne tajemnice ;-)

notaria

Aleksa pisze...

gratuluje wyróżnienia! ;)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
http://curiouscreativeness.blogspot.com/2013/07/wielokolorowe-piorka.html

Dobre Czasy pisze...

Gratuluję wyróżnienie i pozdrawiam .W wolnej chwili zapraszam ,Jola z Dobrych Czasów

Anika / Weridiana pisze...

Gratuluje wyróżnienia. Obserwuje Twój blog i widzę że bierzesz udział w zabawach ja zapraszam Cie na moje pierwsze candy na blogu.
pozdrawiam serdecznie z ArtFarmy Anika :)
http://malafarmaaniki.blogspot.com/

Anka pisze...

Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za obdarowanie nim również mnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

CreaDiva pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa, Azalio. Uwielbiam czytać Twojego bloga, bo masz świetne poczucie humoru i zabawny styl pisania :-) Ciekawych rzeczy się o Tobie dowiedziałam, z włóczkami mam identycznie - nie mogę się powstrzymać, oglądam, macam i kupuję nałogowo! W domu mam więcej włóczki niż jedzenia :-)

peja0515 pisze...

Azalio szczerze Ci gratuluję. Miło czytać Twoją radość. Pozdrawiam!

Halina Bulas pisze...

Gratuluję serdecznie -to takie miłe byc wyróznianą.Masz rzeczywiście zreczne paluszki.Podobają mi się bardzo Twoje roznorodne kwiatki szydełkowe.To taka piekna ozdoba.Ja kiedyś kiedy jeszcze czas i doba miała duzo więcej godzin niż teraz,też robiłam rozne cuda.Ale raczej takie wieksze rzeczy.Ubieralam w wełnę swoją coreczkę.Robiłam jej spoódniczki i bolerka,kamizelki i takie rozne fajne rzeczy.Teraz ostatnio wydziergalam dwie torebki i dałam je dziewczynce zUkrainy.Taka 12 -letnia panienka bardzo sie cieszyla.Ale teraz mam małego prawnuka wię coś trzeba bedzie wydziergac.Może masz jakies fajne pomysły-chętnie skorzystam.Halina

anastazja pisze...

Gratulacje Grażynko.Te 2 pierwsze odpowiedzi -to tak ,jak ja....
A kwiatuszka robię ,robię,już zrobiłam 4 kwadraciki a ten w środku to jakiś inny?

Azalia pisze...

Basiu, wszystkie kwadraciki musza być takie same.

barbaratoja pisze...

Gratuluję ci otrzymania wyróżnienia i dziękuję za pomyślenie o mnie!to miłe!

artesania pisze...

Gratulacje dla Ciebie i dziękuję serdecznie że podzieliłaś się ze mną. Pochwalę się u siebie w najbliższym czasie. Nie tylko pięknie dziergasz ale też świetnie piszesz.

juta pisze...

Bardzo serdeczne gratulacje zechciej przyjąć. Tych punktów wspólnych byłoby kilka:)))))Najbardziej chyba gadulstwo:)))
Bardzo dziękuję Ci za wyróżnienia i przepraszam ,że nie podejmę zabawy dalej.Ale od początku prowadzenia bloga nie uczestniczyłam w żadnych zabawach i konkursach.Poniekąd za sprawą na równi braku czasu jak i zdobywania pomału umiejętności prowadzenia samodzielnie bloga.Obecnie bardziej dominuje brak czasu:)
Natomiast odnoszę się absolutnie z szacunkiem do osób uczestniczących w tego typu zabawach.Największym dla mnie wyróżnieniem, jest fakt odwiedzenia mojego bloga jak i pozostawienie chociażby słówka.
Jeszcze raz bardzo dziękuję, posyłając serdeczności i podziwiając Twoje śliczne kwiatuszki:)

Różowy Zakątek pisze...

Dziękuję i zapraszam do stałego bywania u mnie :)