Translate

czwartek, 1 sierpnia 2013

Azalia w obróbce

Dzisiaj króciutko. Wpróbowałam włóczkę Azalię. Jest dość cienka i musiałam zmienić rozmiar szydełka, a bardzo się przyzwyczaiłam do 3. Zeszłam poniżej,  na nr 2. Na pierwszy ogień dwa kwiatuszki. Przydadzą się do nowego kosza kwiatów. 



Guziczki wetknęłam tylko do zdjęcia, potem zrobię środeczek z włóczki  albo z drobniutkich koralików. 
Mam kilka kolorów tej włóczki, toteż nowy kosz kwiatów będzie z Azalii.  
Teraz robię torebkę na wymiankę i zaczynam kwiatki do koszyka. Torebka już prawie gotowa, jeszcze podszewka, zamek i najpóźniej we wtorek pofrunie do Ani. 
Pogoda się nareszcie ustatkowała, jest mniej  upalnie, więcej chłodnego wiaterku, jednym słowem jest dobrze. Pozdrawiam i do następnego spotkania na blogu.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jakże ja Ci zazdroszczę tych zdolności i cierpliwości przede wszystkim, że dech zapiera. Maya

Azalia pisze...

Mayu, Ty mi nie zazdrość tylko napisz co mam zrobić, żeby się dostać do Ciebie z komentarzem. Wpisuję i nic się nie zapisuje. trzeba się gdzieś rejestrować, logować, czy jak?

Ewa pisze...

Fajne kwiatuszki !Pozdrawiam !

notaria pisze...

Czerwoniasty taki! Za ostry dla mnie ;-) Inne kolory też będą?

Azalia pisze...

Tak, będą.

Azalia pisze...

Mnie też się podobają. Pozdrawiam

Jolanta pisze...

Kwiatuszki są śliczne.
Biały kolor troszkę łagodzi ostrą czerwień.
Fajnie wygląda.
Pozdrawiam cieplutko:))

Azalia pisze...

Jolu, czerwień jest przekłamana. To bardziej malinowa czerwień. W rzeczywistości jest łagodna.Pozdrawiam

Ewa pisze...

Tworzysz piękne rzeczy :) Ja jestem u Ciebie nowa ale od dzisiaj na pewno będę zaglądać częściej :)
Pozdrawiam Ewa

Azalia pisze...

Witam serdecznie i bardzo się cieszę, że chcesz zaglądać. Zapraszam

bozenawdaniec. pisze...

Śliczny kwiatek, z guziczkiem wygląda świetnie, nie zamieniaj na inny środeczek :)
Dzięki za odwiedziny na moim blogu, zapraszam częściej i zachęcam do zapisania się na moje niespodziankowe Candy :)

Azalia pisze...

Witam. Miło mi, że jesteś u mnie. Zostawię guziczek, bo mnie się też podoba. Pozdrawiam