Translate

czwartek, 22 sierpnia 2013

Przymiarka

Zamówiony "kosz kwiatów" tym razem na okrągło. Zrobiłam przymiarkę w dwóch wersjach. Przesłałam zdjęcia koleżance, żeby wybrała, którą chce. 
Wersja pierwsza, która mnie się podoba:


  
Wersja druga, którą wybrała koleżanka. To będzie prezent urodzinowy dla Jej mamy.



To ustrojstwo można zawiesić na ścianie albo położyć na stole czy komódce. 
Zastanawiam się czy nie obrobić jeszcze po po obwodzie ciemno zieloną włóczką, bo przy tej mnogości  kwiatków obręcz ginie. Co Wy na to?  

11 komentarzy:

Czarna Jagoda pisze...

Mi też się bardziej podoba wersja nr.2

Ewa pisze...

Mnie się wydaje , że tak jak jest wygląda super i nic nie trzeba dodawać :)

Teresa pisze...

Mi zdecydowanie wersja pierwsza. Pozdrawiam

azalia pisze...

Kwestia upodobania. Ja wolę skromniejszą wersję.Pozdrawiam

azalia pisze...

Chyba masz rację Ewo. Pozdraiwam

azalia pisze...

Mnie też. Pozdrawiam

szydełko i krzyżyk pisze...

Podziwiam zręczne palce.Trudno wybrać.
Darować bez pytania, wszak darowanemu się w zęby nie patrzy.:)
Tak ja wciskam prezenty i nie pytam.:)
No ale kurki pozwoliłam wybierać,
gdyż miałam ich cały koszyk:)
irsila

moj maly art swiat pisze...

piękny kwietnik wykonałaś ja bym go używała do sesji zdjęciowych na bloga pozdrawiam ciepło Maria

artesania pisze...

Obie wersje są ładne. Ale najważniejsze że wnoszą dużo radości przez kolorowe kwiatki.

Maryna pisze...

Witam serdecznie! Dzisiaj dotarł do mnie lambrekin z zieloną falbanką! Jest uroczy i już zdobi pokój dzieci. bardzo dziękuję!

Azalia pisze...

I mnie bardzo miło. U mnie też był w pokoju córki. Pozdrawiam