Translate

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Udany finał wymianki

Pamiętacie co dostałam od Ani: http://bormisdbr.blogspot.com/  w ramach prywatnej wymianki?  Jeśli nie, to przypomnę:



Cztery cudne bransoletki z koralików i dwie ciekawe książki. Bransoletki są tak śliczne, tak bardzo, że moje kobietki już je przygarnęły. Mnie została jedna, akurat ta, którą chciałam mieć. 
Ania w zamian chciała energetyczną torebkę etno, tylko bez frędzli. Jej życzenie zostało spełnione i dzisiaj już dostała przesyłkę, o czym powiadomiła mnie mailem. Pisze, że jest zadowolona. Jeśli ona, to ja też. Bardzo udana ta nasza wymianka. 
A tutaj pokazuję to, co przygotowałam dla Ani. Więcej szczegółów na jej blogu: http://bormisdbr.blogspot.com/



Dziękuję, Aniu za miłą i owocną wymiankę. 
Pozdrawiam wszystkich.

6 komentarzy:

karto_flana pisze...

Swietne PREZENTY :) Ogromne mi sie podobaja bransoletki wodcieniach zieleni :)

Anka pisze...

Grażynko, mnie również nasza wymianka usatysfakcjonowała :) Pozdrawiam serdecznie :)

peja0515 pisze...

Azalio cieszę się razem z Tobą,. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Jedną z nich zamówiłam u Ani. Ona robi śliczne bransoletki:-))

Azalia pisze...

Dziękuję i pozdrawiam:-)))

Azalia pisze...

Miło mi, Tereniu:-))