Translate

poniedziałek, 16 września 2013

Pobawić się też można

Dzisiaj nie robiłam nic konkretnego. Tak mi jakoś ten  poniedziałek zleciał bezproduktywnie. Przed godziną przypomniałam sobie, że na którymś blogu widziałam sowę zrobioną z rolki po papierze toaletowym. Tak mnie to przypomnienie zainspirowało, że wytargałam z dwóch rolek bezcennego papieru tekturowe środki i też zrobiłam sowy. Robótka prościutka, rolki, parę mazaków i gotowe. Bawiłam się przy tym jak dziecko w przedszkolu.   Przeszukałam znane mi blogi, żeby podać link do autorki pomysłu, ale nie trafiłam. Nie chcę by mnie posądzono o podkradanie wzorów, dlatego proszę o wybaczenie, że nie podaję linku. 
Jeśli ktoś ma ochotę pobawić się sam albo ze swoimi pociechami, zachęcam,  bo to fajna odskocznia od rutynowych zajęć. 
 A oto moje dwie sóweczki. 



Mnie się bardzo podobają, a Wam?
Witam Ursę, nową obserwatorkę z blogu: http://wloczkarobione.blogspot.com/
Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam 

15 komentarzy:

JaGa pisze...

Faktycznie wspaniała odskocznia od codzienności...
Pozdrawiam serdecznie.

Azalia pisze...

O! Marylka do mnie zawitała. Jakże się cieszę. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Popsułaś papier dla zabawy ;-) Jak dziecko, całkiem jak dziecko ;-)))


notaria

Azalia pisze...

Dosłownie, dziecko:-))))

anastazja pisze...

I juz mam nowy pomysł do zabawy z wnusią..Dziękuję.

Azalia pisze...

Na pewno będzie się fajnie bawiły. Pozdrawiam

Antoneta pisze...

Widzę Azalio, że masz wiele talentów. Fajne sówki- rzeczywiście można się pobawić z wnukami.
Pozdrawiam serdecznie

teresa pisze...

Mi też się podobają i to baaardzo. Pozdrawiam

mika pisze...

Zbieram córce rolki po papierze do szkoły, więc podejrzewam, że dziś pojawi się kolekcja sówek :)

Azalia pisze...

To ramach tzw upcykligu:-))

Azalia pisze...

A ile radochy przy malowaniu:-))

Azalia pisze...

Jestem ciekawa co to będzie. Może jeszcze coś innego. Pozdrawiam

tonka pisze...

Fajne,mała rzecz a cieszy ,prawda :)))

Azalia pisze...

I to jak cieszy:-)))

Ursa pisze...

Świetne. Takie małe a takie ładne. Serdecznie pozdrawiam:)