Translate

czwartek, 19 września 2013

Wyróżnienie

Pogoda nas nie rozpieszcza. Zimno wszędzie, ciemno wszędzie i nie chce mi się nosa wyściubić z domu, chociaż w domu też zimno. Dobrze, że  internet działa, bo przynajmniej jest odskocznia od tej jesiennej szarugi.  Trochę dłubię szydełkiem, ale nic specjalnego, co warto byłoby  pokazać. Zaczęłam kilka projektów i kręcę się od jednego do drugiego. Ale ja nie o tym chciałam. Parę dni temu jedna z koleżanek 
blogowych  - http://blogerzaby.blogspot.com/przyznała mi zaszczytne wyróżnienie. 
Troszeczkę byłam zażenowana, bo niczym wielkim się nie wyróżniam, dziergam drobiazgi, ale nie ukrywam, że szczerze się ucieszyłam, bo chyba każdy lubi być wyróżniony, doceniony, nagrodzony za swoją radosną twórczość. Jeszcze raz dziękuję za tak zaszczytne wyróżnienie, ale to nie koniec, bo teraz kolej na spowiedź powszechną, zgodnie z zasadami tejże zabawy. 

A o to pytania:

1.Jakie jest największe Twoje marzenie? 
- Dobre pytanie, tylko co ja mam odpowiedzieć? Kiedyś marzyłam od rana do wieczora i w nocy też, a czy teraz mam jakiekolwiek marzenia? Pewnie mam, a największe... Jest jedno od lat,  trochę więcej kasy na koncie. Niedużo, naprawdę niedużo. 

2.Co wolisz książkę czy film?
- Kiedyś były tylko książki i to w ilościach hurtowych, a teraz raczej film.

3.Twój sposób na chandrę
- A co to jest chandra? No, czasem mam kiepski dzień, wtedy śpię do oporu, a potem jetem jak nowo narodzona.
4.Kawa czy herbata? 
- Kawa od świtu do świtu. Herbata czasem, pod warunkiem, że bardzo dobra.

5.Co, lub kto jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
- Rodzina to oczywiste, ale tak z ręką na sercu, to ja sama dla siebie jestem najważniejsza. Kiedyś nie myślałam o swoich potrzebach, uważałam, że jeszcze mam czas, dogadzałam innym, dbałam o innych, a teraz nareszcie dojrzałam i jestem najważniejsza ja. I tak ma być. Egoistka ze mnie, co?

6.Cytat, który inspiruje Cię do działania to...?
- Raczej sentencja łacińska, w polskim tłumaczeniu brzmi tak: "cokolwiek czynisz, czyń roztropnie i patrz końca".

7.Podaj 1 książkę i 1 film do których lubisz wracać?
- Książka - "Szlacheckie gniazdo" Turgieniewa, film - nie mam takiego filmu. Raczej nie zdarza mi się oglądać powtórnie.

8.Ostatnie 5 zł wydajesz na...?
- Zdarza mi się taka sytuacja, wtedy chowam głęboko w portfelu i zapominam, że je mam. Przydają się w najmniej spodziewanych okolicznościach. 

9.Twój ulubiony kolor
- Wszystkie kolory byle wyraziste, soczyste, natomiast nie lubię bieli i szarości.

10.Co zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę? 
- Kawę i papierosy, to pewne, no, może dla rozrywki jakiegoś mężczyznę, ale czy warto psuć krajobraz?

11.Co najbardziej lubisz w swojej pasji? 
- Lubię to, że wszystko co robię, zależy ode mnie, że mogę sama kreować i realizować swoje wizje.

O, to już wszystko? Tak się rozpędziłam, że jeszcze odpowiedziałabym na jakieś pytanko.

Powinnam teraz nominować 11 koleżanek do w/w nagrody, ale nie dam rady. Każdy blog jest wspaniały, dziewczyny robią takie cudowne rzeczy, a ja się od niektórych uczę, więc nominuję wszystkie blogi, które mam w linkach. Jeśli ktoś ma ochotę ciągnąć zabawę, to proszę umieścić u siebie banerek i  odpowiedzieć na te same pytania, które  ja miałam zadane. I to by było na tyle, drogie Koleżanki. 
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze. 

14 komentarzy:

Agnieszka Laviolettee pisze...

Bardzo fajne odpowiedz pozwalajace poznac cie lepiej i docenic twoja dowcipna nature:) Dziesiatka odpowiedz, bardzo sie usmialam :) Do tego by umiec zadbac o siebie dorasta sie z wiekiem, tak przynajmniej mysle. Kiedys bylam podobna jak ty, dogadzalam wszystkim, zapominajac o swoich potrzebach, teraz to sie zmienlo, ale potrzebowalam na to lat. i mysle, ze nie jest to egoizm, ale madrosc zyciowa, pozdrawiam cieplutko

uleczka pisze...

Zaglądam tu także Azalia. Może nie tak regularnie ,ale zawsze niezmiennie podziwiam twoje dzieła. a teraz gratuluję nagrody i czytam twoją jak sama piszesz spowiedź powszechną.

10.Co zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę?
- Kawę i papierosy, no może jakieś mężczyznę, ale czy warto psuć krajobraz?

hahaha. Dobre ,hihi tylko jakoś w tym miejscu mam małą wątpliwość co do psucia krajobrazu

Ewa pisze...

Gratuluję wyróżnienia :)
Bardzo miło czyta się Twoje odpowiedzi, podziwiam za odwagę do przyznania się , że jesteś dla siebie najważniejsza, tak powinno być, a większość z nas robi wszystko żeby siebie zepchnąć na dalszy plan,bo inni są ważniejsi. Odrobina egoizmu jest jak najbardziej wskazana i bardzo zdrowa :) Ja cały czas się tego uczę :)
Pozdrawiam i podziwiam Ewa

moj maly art swiat pisze...

Witaj Azalio przywędrowałam od Artesani - gratuluję ci wyróżnienia - pooglądałam sobie twoje prace i zostanę na dlużej jak pozwolisz zapraszam do mnie Maria pozdrawiam ciepło// zainteresował mnie twój sklepić i będę mogła korzystać z jego usłu jak że mam nz zbyciu trochę rzecz?

notaria pisze...

Gratuluje nagrody! Bardzo ciekawe rzeczy o sobie powiedziałaś. Ale z tą sentencją, to chyba na wyrost ;-) Przecież trochę tego końca nie dopatrzyłaś, ścinając brzozy ;-) Oczywiście, to nie jest zarzut w stosunku do Ciebie. Sądzę tylko, że znalazłabyś inne sentencje lepiej pasujące do Twojego nieco niefrasobliwego charakteru :-)

Azalia pisze...

Notario, ta sentencja od dawna mi przyświeca, lecz nie zawsze jestem posłuszna jej przesłaniu. Zdarza się, że moje wewnętrzne dziecko dominuje nade mną.

blogerzaby pisze...

Fantastyczne odpowiedzi, dzięki nim poznałam cię trochę lepiej ;) Przy dziesiątym pytaniu się uśmiałam :D Jeśli chodzi o myślenie o sobie, to nie jest egoizm. Nie ma sensu za bardzo dogadzać innym, pomijając przy tym swoje potrzeby, jeśli taki ktoś miałby w ogólne tego nie docenić, jeśli się mylę w takim razie ja również jestem egoistką ;)

Azalia pisze...

Ja tylko żałuję, że tak późno dojrzałam do egoizmu. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Mario,miło że zajrzałaś. Zostań jak najdłużej. "Jarmark domowy" to nie mój sklepik. Jeśli chcesz coś sprzedać, to musisz przeczytać regulamin sklepiku, potem zapisać maila do administratorki o wyrażenie zgody na rejestrację i jak otrzymasz pozwolenie, to możesz wstawiać swoje rzeczy. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Ewo, w pewnym wieku jest się już odważnym w swoich wynurzeniach. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Uważasz, że nie o to chodzi?

Azalia pisze...

Agnieszko, myślę, że wiele kobiet idzie po rozum do głowy w późnym wieku, czasem zbyt późnym. Pozdrawiam

Teresa pisze...

Moje gratulacje. Pozdrawiam

Azalia pisze...

dzięki, Tereniu. Pozdrawiam