Translate

piątek, 11 października 2013

Kółeczka za friko

Od dawna chodzi mi pogłowie pomysł na naszyjnik, broszki   albo pasek z kółeczek obdzierganych włóczką.  W pasmanterii znalazłam kółeczka malusieńkie, a chciałam większe. W sklepach internetowych bywają, ale cena plus koszt przesyłki mi nie bardzo odpowiada. Kupiłam kółeczka w sklepie z artykułami gospodarstwa domowego. Za jedyne  2,30 zł mam 72 kółeczka. Wprawdzie te  kółeczka  są graniaste, ale mogą udawać kółeczka. Średnica zewnętrzna ponad 3 cm. Na próbę kilka obdziergałam i wydaje mi się, że będzie z nich pożytek. Po obwodzie zastosowałam mój ulubiony ścieg rakowy. 







Do tych na dwóch pierwszych fotkach wystarczy dodać jakieś koraliki, z tyłu zapięcie i broszki gotowe. Średnica każdej - 5,5 cm.
A kółeczka pochodzą z plastikowego wkładu do zlewozmywaka.





Wystarczy uciąć kółko i obrabiać. Pamiętam, że kiedyś widziałam podkładki z okrągłych kółeczek, ale wtedy nie sądziłam, że można je wykorzystać inaczej, niż do zmywaka.



 Mała rzecz, a cieszy.

Moja córka na dobre połknęła szydełkowego bakcyla. Podbiera mi włóczki i dzierga.
Oto jej najnowszy produkt. 



"Kosz  kwiatów", bardzo ognist0 - jesienny, z włóczki akrylowej na podkładce, średnica 43 cm. 
Chcąc zobaczyć w powiększeniu, trzeba kliknąć na fotkę.
Tyle na dzisiaj, na razie. Wracam do swoich plecaczków. Pozdrawiam.

31 komentarzy:

szydełkowa mama pisze...

Podziwiam Twoją pomysłowość, no w życiu bym na to nie wpadła. Obdziergane kółeczka wyglądają pięknie :)

Azalia pisze...

Potrzeba jest matką wynalazku, znasz to chyba? Pozdrawiam

Anka pisze...

Z tym wkładem do zlewozmywaka to mnie zaskoczyłaś, ale jak widać na różne rzeczy można patrzeć pod innym kątem. A turkusowe obdziergane kółeczka wyglądają bardzo ładnie. Kosz w wykonaniu córki bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ciepło :)

barbaratoja pisze...

Świetny pomysł!
Nie gniewaj się ale to już ogromne uzależnienie na wszystko patrzeć pod kątem, przyda się do dziergania czy nie .

Azalia pisze...

Oj, tam. Jak można coś pozyskać tanio, to czemu nie?

Azalia pisze...

Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam, Aniu

elka pajaczek pisze...

Jak widzę praca wre tak trzymaj Pozdrawiam.

blogerzaby pisze...

Przerobić kółka z plastikowego wkładu do zlewozmywaka, to genialny pomysł, świetne wykonanie, super to wygląda. A widzę , że córka też talent ma, koszyk kwiatów jest piękny, podobają mi się kolory :)

Art Yolanda pisze...

Tak, podziwiam pomyslowość,tez bym na to nie wpadła, talent to u Was rodzinny jest chyba, piekne prace córki, pozdrawiam, Jola

Janusz B. pisze...

Super pomysł z tym wkładem do zlewozmywaka !!!!
A córa ładne kwiatki wydziergała.
To fajnie, że talent ma po mamie.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

karto_flana pisze...

Fajne :) te turkusowe mi sie najbardziej podobaja :) A corcia utalentowana po mamie :)

peja0515 pisze...

Azalio najbardziej podobają mi się turkusowe. Twojej córci piękne. Pozdrawiam

uleczka pisze...

4 lata pisania bloga . Moje wielkie gratulacje Azalia. Artystki z Was moje panie,i tylko pozazdrościc mogę, bo ja w tych rzeczach mam dwie lewe ręce, hehe. Buziaki-;)).

Jolanta pisze...

Kółeczka śliczne, ale praca córki przecudna!
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Azalia pisze...

Mogłaby lepiej wrzeć:-)))

Azalia pisze...

Córka ma swoje wizje kolorów. Ja lubię mocne, ale nie aż tak. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Dziękuję w imieniu córki. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Witaj na moim blogu. Nie wiem czy po mamie, ale prawdą jest, że ma zmysł i wyczucie artystyczne. Ja przy niej, to tylko marny rzemieślnik.

Azalia pisze...

Mnie też podobają się turkusiki. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Dziękuję, Tereniu. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Uleczko, jestem pewna, że gdybyś spróbowała, to potrafiłabyś. Pozdrawiam i dziękuję.

Azalia pisze...

Jolu, te kółeczka to dopiero początek. Fajnie się na nich dzierga. Dziękuję za córcię. Pozdrawiam serdecznie

Anko pisze...

Pomysłowość górą, tanim kosztem można mieć coś fajnego.Z tych wkładów do zlewozmywaka widziałam jeszcze zrobioną fantastyczną torebkę. Pozdrawiam serdecznie.

Azalia pisze...

Świetna podpowiedź. Może wykorzystam. Dzięki i pozdrawiam

artesania pisze...

Gratulacje za pomysł. Jesteś kreatywna i tworzysz ciekawe i ładne rzeczy. Pozdrawiam serdecznie.

Ewa-Handmade-Art pisze...

Witam
jeśli można to będę zaglądać do Ciebie Azalio
pomysł z kratka do zlewu rewelacja ,kółeczka jak trzeba
Pozdrawiam i zapraszam

Azalia pisze...

Ewo, bardzo mi miło, ze tak uważasz. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Witaj, Ewo. Zapraszam i miło mi, że mnie odwiedziłaś. Pozdrawiam

Agnieszka pisze...

Masz świetne pomysły!

Azalia pisze...

Agnieszko, czasem mi się coś uda wykombinować.:-))

moj maly art swiat pisze...

No Azalio tak mi się porobiło ze odtwarzam wszystko a i ty mi gdzieś wsiąkłaś ale już cię mam wieć co to ja teraz mam u ciebie bardzo duże zaległości ale powiem tak masz problem z głowy kółeczek aż mnóstwo super pomysł ci wpadł do główki a jeszcz epyanie czy pamiętasz ten wzór na szal biał na drutach czy tę rozpiskę co ci wysłałam przydała ci się acha Azalio droga mam prośbę jakbyś chciałą mi coś od powiedzięć proszę zostaw u mnie wiadomość buziaki Maria a wiesz że Jan Toni wrócił