Translate

wtorek, 1 października 2013

Moja druga wygrana.

Udało się! Los się do mnie uśmiechnął i wygrałam candy u Karto-flanej:  http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com/search?updated-max=2013-09-14T12:18:00%2B02:00&max-results=7

Nagrodą są kuchenne łapki, wykonane przez autorkę blogu. Ale dziewczyna zaszalała i do cudnych łapeczek dodała mnóstwo przydasiów i smakołyków. No i oczywiście liściastą karteczkę, też własnego wyrobu. Zdolna bestyjka i do tego bardzo hojna. Dziękuję bardzo, bardzo. Twoje łapki uśmiechają się do mnie, a sówki mnie zniewoliły. Trafiłaś w sedno, wiesz jak bardzo jestem osowiała. Teraz mam ich więcej.  
Co ja będę się rozwodzić, lepiej pokażę te wspaniałości. Najpierw hurtem:


A teraz solówki:
Pierwsza najważniejsza. 


Łapki są tak urocze, że nie pozwolę ich używać. Mają zdobić, a nie tyrać w kuchni. No powiedzcie, czy nie wywołują uśmiechu? To są moje ulubione kuchenne kolorki.


Bawełniane włóczki też się do mnie uśmiechają. A do tego świeczuszki...


Słodkości, ale nie wszystkie, bo już kilka sztuk gdzieś wybyło. Chyba córa przygarnęła, bo to nieposkromiony łasuch.


Wspomniane sówki i kolorowe tasiemki. Już mam pomysł jak i czym ozdobić sówki.


 I liściasta karteczka z miłym liścikiem. Ale co w nim jest, nie powiem. Pokazałam rąbek, a reszta jest naszą tajemnicą. 
I co ja mam począć z tak pięknie zaczętym popołudniem? Chyba tylko cieszyć się i zajadać czekoladki. 
Wielkie dzięki, Elu. 
A Was wszystkich pozdrawiam serdecznie, dołączając radosne uśmiechy. 
Aha, dzisiaj jest Światowy  dzień uśmiechu, więc przesyłka wpasowała się znakomicie.  

20 komentarzy:

Art Yolanda pisze...

Azalio,jesteś szczściarą,zasyłam szeroki usmiech:):)

Azalia pisze...

Pewnie, że jestem. Ja odsyłam jeszcze szerszy. Pozdrówki

Agnieszka pisze...

Śliczne prezenciki/ Gratuluję.

Anonimowy pisze...

Masz szczęście i wygrałaś. Gratuluję! Prezenty cieszą oko i serce :-)


notaria

barbaratoja pisze...

I nie narzekaj, kto gra ten wygrywa!!!!
Gratuluję!
Ale tak naprawdę to zostałaś wylosowana , bo ja nie brałam udziału , ha ha ha.

Azalia pisze...

Dziękuję.:-)))

Azalia pisze...

Otóż to. Dałaś mi fory.:-))))

Azalia pisze...

Udało mi się:-))

karto_flana pisze...

Chcialam tylko uscicslic ze wloczki byly czescia nagrody, Reszta to moja wlasna inwencja i wyraz sympatii do Ciebie ;) Pozdrawiam i nie moge sie doczekac sowek w nowych ubrankach :)

mika pisze...

Zazdroszczę wygranej, oj zazdroszczę

CreaDiva pisze...

Piękne prezenty, szczęściara!!!

Baya pisze...

Gratuluję:)

tonka pisze...

Gratuluję Azalio:))

Azalia pisze...

Sympatia wzajemna. Dziękuję, a o sówkach myślę. Mam dwa projekty, ale muszą się odleżeć. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Jest czego zazdrościć, prawda? Pozdrawiam

Azalia pisze...

Trafiło mi się i od razu ful wypas. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Miło mi, że zajrzałaś. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Dziękuję, Toneczko.:-))))

szydełkowa mama pisze...

Gratuluję wygranej, zwłaszcza, że chyba łatwiej wygrać w Candy niż w totka :)).
Pozdrawiam serdecznie :)


Azalia pisze...

Trafiłaś. W lotto często gram i nic, a tutaj udało się. Pozdrawiam