Translate

poniedziałek, 21 października 2013

Niespodzianka

Czy może być milszy początek tygodnia, niż widok  listonosza w poniedziałek z samego rana  z niespodzianką i do tego bardzo miłą? Na pewno nie. 
Szczerze mówiąc już zapomniałam o tym, że zgłosiłam się jakiś czas temu u Ewy: http://miszmaszkreatywny.blogspot.com/,  do zabawy "Podaj dalej", a dzisiaj zaskoczenie i,  jest niespodzianka.  
Oto ona:




Coś na ząb, na smak i śliczny komplet filcaczków.  Bardzo śliczny. Korale, bransoletka, kolczyki i brocha.




Wszystko wyjątkowo starannie wykonane i w moich kolorach. Jestem pełna podziwu dla Ewy. Na jej blogu ostatnio aż gęsto od takich filcaczków, a także od innych śliczności. Warto tam kuknąć.






Prezent cieszy tym bardziej, że ja nie potrafię robić ozdóbek z filcu i chyba się nie nauczę, a podobają mi się. 

Ewuniu, bardzo Ci dziękuję za ten podarek.

A teraz kolej na mnie. 
Zabawa trwa dalej. Jeśli ktoś ma ochotę przyłączyć się do zabawy, to proszę zostawić komentarz pod postem. 
Dwie pierwsze osoby, które napiszą komentarze i zaznaczą chęć udziału w zabawie otrzymają niespodzianki ode mnie. Te osoby będą zobowiązane ogłosić taką zabawę u siebie. Bawmy się, więc, bo to bardzo miły zwyczaj. Zapraszam serdecznie.

12 komentarzy:

Ewa pisze...

Bardzo się , że niespodzianka przypadła Ci do gustu :)
Pozdrawiam serdecznie Ewa

JaGa pisze...

Moje gratulacje, filcaczki śliczne...
Miłej zabawy życzę, ja niestety ale nie mam takich zdolności :)

Pozdrawiam serdecznie.

moj maly art swiat pisze...

No Azalio spóźniłam się ale bardzo się cieszę że dostałąś prezenty choćby spóżnine o kilka dni ja myślę że następnym razem się załąpię u ciebie na zabawę buziaki Maria a i oczywista rzecz gratuluję

Azalia pisze...

Chyba się n ie spóźniłaś, bo poprzedniczki nie wyraziły chęci w zabawie. Zapraszam.

Azalia pisze...

Ucieszyłam się, że weźmiesz udział. Przecież nie tylko robótki mogą być prezentem. Pyszne ciasteczka, albo coś w tym stylu. Każdy ma coś w czym jest dobry. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Ewuniu, zapisuję Cię jakom pierwszą. Pozdrawiam

Ewa pisze...

Dopiero co zakończyłam poprzednie Podaj dalej wiec nie będę zajmować miejsca innym chętnym :)

karto_flana pisze...

Ja tez bardzo lubie ozdoby z flicu. sa takie niepowtarzalne :) Sliczne prezenty :)

Azalia pisze...

Ok. Pozdrawiam

peja0515 pisze...

Azalio ciesze sie razem z Tobą.

Azalia pisze...

Nie chcesz się zabawić?

Azalia pisze...

Miło mi, Tereniu.:-))