Translate

niedziela, 20 października 2013

Przesilenie

Nie miałam za dużo wolnego czasu, żeby dziergać, bo moje któreś tam urodziny trochę mnie rozkojarzyły. Gdy się ma - dzieści lat, to inaczej przeżywa się takie dni. Hucznie, radośnie, świeczki, itp.  Ale gdy na karku jest już  - dziesiąt z hakiem, to jakoś tak bez większych fajerwerków. Leci się z górki bez trzymanki. I z czego się cieszyć? 
Mimo to, coś sobie dziergnęłam. Jedno oko  nowego projektu sowy. To będzie sowa ażurowa, rozpięta w obręczy. Taki mam zamysł, a co z tego wyjdzie, to jeszcze nie wiem. Zrobiłam próbkę, ale chyba muszę dobrać inną włóczkę, bo ta jest za grubaśna.


Pokaże  Wam moje brzozy i świerka z wierzbą, bo dzisiaj były tak piękne, że musiałam je uwiecznić.



I kawałek lasu na górce, w pobliżu mojego domu.


Udanego tygodnia Wam życzę i zmykam spać. Urodziny mnie trochę osłabiły.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mnie się ta próbka podoba. Nie wiem, czy za gruba, bo to zależy od całości sowy, czy będzie pasowało. A te słupki białe wokół źrenicy nie mogłyby być gęściej?


notaria

anette196 pisze...

A to wszystkiego naj, najlepszego. No jak jazda bez trzymanki :) Przy dziesiąt zaczyna się inna jakość życia :) A oko bardzo intryguje jaka będzie całość :)

bozenawdaniec. pisze...

Zdróweczka Ci życzę. Może i leci się szybciej, ale za to intensywniej smakuje życie, Czego Ci do zdrowia dorzucam :) Mieszkasz w pięknym miejscu, korzystaj z tego :)
Oczko jest ok. Ja bym dodała pomiędzy białe,słupki żółte, wtedy oko nabierze efektu 3D.
Pozdrawiam :)

szydełkowa mama pisze...

Sto lat Kochana, obyś dziergała jak najdłużej, bo Twoje prace są piękne :))

Ewa-Handmade-Art pisze...

To życzę Ci Kochana zdróweczka i jeszcze raz zdróweczka i spełnienia najskrytszych marzeń .
I pięknych dzierganych projektów .
Pozdrawiam i zapraszam

Jolanta pisze...

Zdrówka najlepszego z okazji urodzin!
Na tle błękitnego nieba Twój kawałek lasu wygląda bajecznie.
Miłej niedzieli życzę:)))

moj maly art swiat pisze...

Wszystkiego naj naj naj lepszego Azalio i buziaki dla ciebie wielkie a sowie oczko jest wspaniałe Maria

elka pajaczek pisze...

Wszystkiego najlepszego dużo zdrówka i chęci do dziergania.
A oko jest okej.

Art Yolanda pisze...

To jakoś razem obchodzimy te urodziny jak mówisz te dziesiąt. Miałam dzisiaj gości własnie ogarnęłam i zasiadłam przy komputerze zobaczyc co u WasPadam na twarz bo od rana w garach, potem taniec wokół gości.... ale fajnie było
Dzieści czy dziesiąt, trzeba się cieszyć z tego co jest, więc Ci zyczę pogody ducha, zdrówka, słońca i wszystkiego najlepszego..