Translate

sobota, 30 listopada 2013

Maleństwa

Wczoraj był piterek, a dzisiaj etui na komórkę z sówką w roki głównej.  Zbliża się Mikołaj, więc najwyższy czas pomyśleć o drobnych suwenirach dla bliskich osób. Etui każdemu się przyda. Na razie mam zaczęte jedno, ale do poniedziałku powinnam zrobić 6 sztuk. 


A oto główna bohaterka.


Cz te oczy mogą kłamać?


Są lekko zamglone, nie ze wzruszenia, tylko od kleju. Jak się dobrze przykleją, to zmyję i będą błyszczące. 

Niedawno kupiłam świetną  włóczkę, Almina, 100% coton, motek 50 gram - 185 metrów. Podobna do grubszego kordonka, a robi się z niej  znakomicie. Sówka jest z tej włóczki.
A to moja włóczka.


Zielona to acrylic, 30 gram - 180 m, a więc jest dużo cieńsza, ale też dobra. 
Z tej wielokolorowej zaczęłam robić prostą  gwiazdkę, lecz nie usztywniłam, bo nie mam szpilek do blokowania. Coś tam mam, ale za mało.  Jak dokupię, to pokażę w całej krasie. Nie wiem jak będzie wyglądać, bo to same łańcuszki.  Na zdjęciu widać samą plątaninę, ale po usztywnieniu, naciągnięciu może to coś będzie podobne do gwiazdki, a jak nie, to zmienię projekt. 


Pogoda dzisiaj u mnie śliczna, słoneczna, śnieg topnieje, więc wypada wybrać się na przechadzkę. Pa, pa, pa...

22 komentarze:

moj maly art swiat pisze...

Azalio droga śliczna ta sówka bo i oczywiście całe etui ale się wyzwania poddałaś z samych łańcuszków coś dziergać podziwiam twą cierpliwość i talent również buziaczki ślę Marii

Art Yolanda pisze...

sówka zajefajna po prostu, dzis sie biorę za poszewkę dla Ciebie taki mam plan,mam jeszcze zamówienia na trzy poszewki dla róznych kolezanek to jak się wezme to hurtem popełnię, jak uszyję to dan znać i poprosze o adres,pozdrawiam, buzka duża, Jola

Azalia pisze...

Jolu, chyba mamy łącza telepatyczne, bo ja też dzisiaj o Tobie myślałam i szukałam włóczki na kosmetyczkę. Podaj proszę jakie chcesz wymiary kosmetyczki? Cmokasy ,lecą do Ciebie.

Azalia pisze...

Gwiazdkę z łańcuszków widziałam na jednym z blogów i chciałam spróbować taką zrobić, ale chyba przedobrzyłam z liczbą łańcuszków. Cierpliwości to mi najbardziej brakuje, Marii. Pozdrówki dla Ciebie

notaria pisze...

Etui z sówką urocze. Rewelacyjny pomysł i kolorki świetne. A to z poprzedniego wpisu 10 na 10 cm to wcale nie takie małe, ja na drobniaki mam mniejszy schowek.

Azalia pisze...

Noti, taki musi być, żeby się zmieściła karta i dowód:-)

Ewa-Handmade-Art pisze...

Te oczęta sówki są uroczę
Może śpiąca ,może nieśmiała któż to wie :-)))

Azalia pisze...

To prawda. Uwielbiam sówki. Miałam kiedyś dwa maleństwa w domu. Pozdrawiam

Magdalena Malysa pisze...

Kolory sówki cudne-takie sowie. pasują mi bardzo. Pozdrawiam.

Azalia pisze...

Witaj. Takie mi wyszły i też mi się podobają. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Sowka jest przepiękna, zachwyciłam się nią. Ja skończyłam soje dzieło, jak tylko uformuje jak trzeba wyśle zdjęcie na pocztę, w tej chwili dziergam na drutach skarpety na zamówienie i wpadła w nałóg dziergania gwiazdek-świeżynek na ozdoby świąteczne. Pochwałę się tym Tobie. Serdeczne pozdrowienia. BozenaNYC

elka pajaczek pisze...

Prześliczna ta sówka. Włóczka super, muszę odwiedzić pasmanterię. Pozdrawiam

Art Yolanda pisze...

Azalio, w kwestii poduszki, zajrzyj na meila...proszę

karto_flana pisze...

Swietny pomysl! :)

mika pisze...

Ta sówka jest zachwycająca.

Elfka pisze...

Cześć,
Trafiłam do Ciebie przez "Codziennik"... Mądrze piszesz, a tu ładne rzeczy pokazujesz. Sówka jest urocza! Jeśli nie masz nic przeciwko będę wpadać :)

Azalia pisze...

Witaj i wpadaj. Dziękuję za pozytywny odbiór mojej "twórczości". Pozdrawiam

Azalia pisze...

Bożenko, nie mogę się doczekać. Buziaczki lecą za Ocean.

Azalia pisze...

Ja kupiłam ją przez internet. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Dziękuję:-))

Azalia pisze...

Naprawdę? Miło mi.:-))

Azalia pisze...

Miko, cieszę się, że zachwyca. Pozdrawiam