Translate

środa, 27 listopada 2013

Musiałam.

Nie da się. Nie da się odpępnić od szydełka. Musiałam chociaż na chwilę przerwać ważną pracę i sztrykować. Parę razy przyssałam się do szydełka  i "powiłam" nowego Mikołaja. W pierwszym zamyśle miałam zrobić bombki.  Kiedyś tam kupiłam kilka ze styropianu i o nich zapomniałam. Wczoraj same wlazły mi w łapki i z bombek zrobił się Mikołajek. Ucieszyłam serducho i mogłam spokojnie zasiąść do żmudnej roboty. Już mam pomysł na nowy wzór mikołajkowy, więc jutro w czasie  przerwy na relaks powstanie następny brodacz. Ten dzisiejszy to nie tylko brodacz, ale i  wąsacz. 

  

Teraz  kierunek  łóżko, bo skoro świt  muszę  wcześnie wstać. Dobrej nocy życzę. 

14 komentarzy:

madebymali pisze...

Śliczny mikołaj:)Spokojnej nocy,moja będzie pracowita

moj maly art swiat pisze...

Azalio masz takie pomysły że czasami mam chęc cos odgapić i dziś to zrobię bo nie chce mi się zdobić w decu resztkę bombek styropianowych taka praca na szydełku czy drutach jest jednak czysta a tak to masa papierów wszystko oklejone nawet meble niejednokrotnie a moje portki byś widziała przy pracy to byś się uśmiałą - to jak kochana pomysł podprowadzam zdgoda? małej Zu zrobię fajne zabawki bo śliczny ten twój wąsacz Mikołaj buziaczki ślę i ciepło pozdrawiam Marii

bozenawdaniec. pisze...

Mikołajek wyszedł fantastyczny, nie odkładaj szydełka, bo robisz ciekawe rzeczy i chętnie pooglądam, a może i " odmałpie " :)
Pozdrawiam :)

Azalia pisze...

Kochane dziewczyny, odgapiajcie co tylko Wam się spodoba. Wasze komentarze dodają mi skrzydeł. Buziaczki dla wszystkich.

Agnieszka pisze...

Śłicnzy ten Mikołajek wręcz piękniejszego jeszcze nie widziałam :)

Dusia pisze...

Milusiński Mikołajek pozdrawiam Dusia [ nie mogę otworzyć fotek na poczcie] mam mała awarię w kompie

Azalia pisze...

Nie spieszy się. Poczekam. Pozdrawiam

anastazja pisze...

Ale fajny ten bombkowy..Też bym odgapiła,ale nie mogę się wyrobić ze swoimi planami przedświątecznymi,bo mam ich bardzo dużo.Robię w tym roku ,,wielką,, Wigilię , będą wszystkie moje dzieci z połowicami i muszę się odpowiednio przygotować

wełniana kraina pisze...

ten jest najładniejszy:) super!!

elka pajaczek pisze...

Mikołajek prześliczny. Pozdrawiam

Art Yolanda pisze...

Super ten Mikołaj Azalio.jak znajde wolną chwilę to może spróbuję....

Anka pisze...

Podoba mi się. No i fajny sposób na wykorzystanie bombek styropianowych, pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Skoro Mikołaj bombiasty, to pewnie powinien wisieć na choince :-)


notaria

blogerzaby pisze...

Przepiękny jest ten mikołaj, ostatnio z bombek z styropianu tez zrobiła kilka ozdóbek, ale do głowy by mi nie przyszło takie cudeńko ;)