Translate

sobota, 7 grudnia 2013

Czerwono i biało

Pisałam wczoraj, że już nic będę dziergać, ale dzisiaj machnęłam czapulkę dla małej Julci. Dowiedziałam się, że z poprzednich które jej zrobiłam  wyrosła, więc czas na  nową. Udziergałam  w narodowych barwach. Ostatnio spasowała mi czerwień i biel, chyba zaczęło się to od Mikołajków.
  Miałam resztki grubej czerwonej włóczki, a białą wzięłam w trzy nitki i myślę, że będzie ciepła, mimo dziur.



Zrobiłam daszek, jak będzie zimno, to można opuścić na czoło. 


Wcisnęłam na siłę manekinowi na głowę, aż przeraźliwie zakwiczał.



Nauszniki i wiązanie zrobię jak zajadę na miejsce, a może nie będzie to konieczne. Nie lubię robić bez przymiarki, bo nie można utrafić odległości nauszników. 
Może powinnam zamienić pompony na jeden biały i bardzo duży, bo podobno teraz są modne duże. Jak myślicie?
Ksawery już sobie pofrunął w inne rejony, jakiż spokój i cisza. Można spać bez obaw o dom i przyleglości.
Dobrej nocy i pozdrawiam


14 komentarzy:

elka pajaczek pisze...

Myślę , że pompony są dobre takie jakie są. Czapeczka jest prześliczna. Pa

moj maly art swiat pisze...

Jest superowa taka inna - Azalio mam do ciebie prośbę pomożesz prawda?
powiedz mi jak się wrabia wzorki na szydełku mam problem muszę zrobić kurkę która ma być w kwadracie ja nie za bardzo wiem próbowałam i ni mu z tego nie wyszło z góry dziękuję Buziaki ślę Marii i jak możesz napisz mi u mnie w komentarzach bo zapomnę z tą mą sklerozą tu wrócić - dziękuje:):):)

Jolanta pisze...

Czapulka jest extra!
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Azalia pisze...

Tak uważasz? Może je zostawię. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Marii, przykro mi, ale nie umiem wrabiać wzorków. W tej czapeczce przerabiałam białą i czerwoną włóczką naprzemiennie po trzy oczka, i to wszystko. Może ktoś bardziej biegły w tej materii podpowie Ci. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Jolu, miło mi, że zaglądasz. Pozdrawiam

Art Yolanda pisze...

Śliczna czapeczka!

Azalia pisze...

:-))))

blogerzaby pisze...

Śliczna czapeczka :)

mika pisze...

Czapeczka fajna. A co do pompona, to faktycznie - teraz więcej jest dużych pomponów, ale czy ta czapka musi być jak inne?

Elfka pisze...

Podwójny pompon! Jaki fajny!

tonka pisze...

Fajna czapeczka,pompony takie podwójne też są fajne,w barwach narodowych może się przydać do kibicowania:))

juta pisze...

Witam i przede wszystkim bardzo serdecznie Ci dziękuję za każde pozostawione słówko u mnie w czasie tej długiej przerwy.
Mam nadzieję na trwalszy powrót.
Czapeczka jet super. Pomponów bym nie zmieniała.A manekin oczywiście kwiczał z ogromnej radości:)
Serdeczności posyłam.

John Walczak pisze...

O jaka świetna czapeczka tak niewiele pracy ,a efekt jaki wspaniały radosnych i rodzinnych SWIĄT zapraszam na www.weronika.t15.org