Translate

środa, 29 stycznia 2014

Sznurek jutowy jest piękny.

Kilka razy już bawiłam się sznurkiem jutowym i coraz bardziej mnie on wciąga. Robiłam sowę ze sznurka, podkłaki, a dzisiaj mam kwiatuszki - broszki. Możnanje przypiąć do swetra, do torebki letniej albo przypiąć do firanki. 

Juta z  koralikiem drewnianym


Juta z błyskotką


To będzie róża jutowa.


Ale sowa też jest. Nie z juty, ale zawsze sowa.


od tylca.

Na koniec małe serduszko.


I to już wszystko na dzisiaj. Wracam do sznurka jutowego.

Pozdrawiam zimowo.

25 komentarzy:

Agnieszka Mat pisze...

Sowa jest rewelacyjna!

bozenawdaniec. pisze...

Sówka śliczności, choć od przodku bardziej mi się podoba, a sznurek jutowy, przaśny, ale ma tyle uroku.
Ps. Dzięki za info o gazetce z klockami. Czy masz możliwość sprawdzić jej tytuł ?
Mogę kogoś poprosić o kupno, ale muszę podać dokładnie to, co mi jest potrzebne, bo samej gnać do najbliższego Empiku mi się nie opłaca, wyjdzie drożej niż za gazetę :(

bozenawdaniec. pisze...

Upsss, przepraszam, z tą gazetką pomyliłam osoby :)
Pozdrawiam :)

szydełkowa mama pisze...

Dobrze wiedzieć o tym sznurku. Sowa jest słodka.
Pozdrawiam :)

karto_flana pisze...

Fajny ten sznurek :) A sowa i serduszko urocze :)

Dusia pisze...

Zachęcasz tym sznurkiem , więc chyba spróbuję , sowa super pozdrawiam Dusia

Anonimowy pisze...

Fajne takie zimowe kwiatki wychodzą z tego sznurka. W sam raz pasuje do aury.

notaria

Azalia pisze...

Do zimowej aury? Mnie pasują bardziej do lata, jesieni:-)

Azalia pisze...

Dusiu, jestem ciekawa co zrobisz ze sznurka.:-)

Azalia pisze...

Sznurek jest fajny, tylko dość sztywny w obróbce:-)

Azalia pisze...

Następna chętna do sznurka? Chyba założymy klub sznurka jutowego.:-)

Azalia pisze...

Domyśliłam się, mnie pomyliłaś z kimś innym. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Dziękuję w imieniu sowy:-)

moj maly art swiat pisze...

Piękne Azalio te jutowe kwiatuszki muszę coś takie zrobić podobnego bo sznurki mnie pociągają w robótkach ale ta twoja sowa jest superaśna buziaki ślę Marii

mika pisze...

Urocze te kwiatuszki sznurkowe - takie "surowe" i to w nich podoba mi się najbardziej :)

bozenawdaniec. pisze...

A wiesz, że to całkiem niezły pomysł i przy okazji jakaś prezentacja - co można zrobić ze sznurka jutowego :)

blogerzaby pisze...

Widzę, że w dzierganiu jest Pani coraz lepsza, ta sówka jest po prostu genialna! ;D Kwiatuszki też mi się podobają , szczególnie ta z drewnianym koralikiem :)

Art Yolanda pisze...

Bardzo ciekawe ozdoby mozna z tego sznurka porobić, poba misię ten pomysł, pozdrawiam Azalio serdecznie, widze,ze wróciłaś fo formy...za to ja mam ciągle jakąś niechęc nawet do blogowania...mam nadzieję,że to przełamię,pa

Ewa-Handmade-Art pisze...

Piękne te kwiaty niby ze sznurka a takie eleganckie ,sówka urocza
Pozdrawiam

Azalia pisze...

Coraz więcej amatorek sznurka. Sówka też mi się podoba. Uściski, Marii.

Azalia pisze...

Tylko to??? A moja robótka? Pozdrawiam

Azalia pisze...

Oj, tam, lepsza. Czasem coś wyjdzie, a czasem bywa kiepsko, jak to w dzierganiu. Pozdrawiam

Azalia pisze...

Jolu, ja też mam zastój w blogowaniu. Tutaj jeszcze coś skrobnę, ale na moim głównym blogu kiepsko mi idzie. Zmęczenie materiału? :-))

Azalia pisze...

W prostocie jest elegancja, prawda? Pozdrawiam

anette196 pisze...

Re-we-la-cja! sznurek niby taka pospolita rzecz a jakie cuda z niego wyczarowywujesz :) Pozdrawiam