Translate

czwartek, 6 lutego 2014

Sercowe wariacje

Jako dowód, że się nie obijam pokazuję moje serducha. Jedno zrobiłam według odgapionego wzoru, a pozostałe kombinowałam jak koń pod górę i coś mi wyszło. Gdybym miała zrobić powtórkę, to na pewno musiałabym oczęta wytrzeszczać i liczyć słupki, półsłupki, a być mnoże nie powtórzyłabym dokładnie. 
Nie wiem na co mi tyle serduszek, ale ja już tak mam, że jak zacznę, to dłubię i dłubię coraz to nowe wariacje. Oto moje serca.



 Będzie dużo zdjęć, bo lubię się zabawiać z aparatem.


Pierwsze odgapione, wzór klasyczny.


Kolejne - to moja radosna  twórczość.



To powyżej, zaczęłam od motywu z babcinych kwadratów, a zakończyłam ściegiem rakowym.

To - patriotyczne. 

To trochę zmęczone, ale się trzyma.

Srerducho siermiężne.


To już było, ale dokładam do ferajny. 


Nowy trójkącik.

A to zbiorókwa.
Można serducha jeszcze przyozdobić, upiększyć, ale nie mam na razie pomysłu. A w ogóle, to wolę soute. 
Pozdrawiam  wszystkich i witam nowych obserwatorów. Pomalutku przybywa gości, z czego się cieszę.   

12 komentarzy:

anette196 pisze...

Ale się uśmiałam że produkcję hurtową zaczynasz. Wszystkie są śliczne :)

Azalia pisze...

Oj, tam. Haa..haa - zaczęłam i skończyłam. Pozdrawiam

Maria Wicher pisze...

Wszystkie są śliczne Azalio ale to popielate jest bardzo ciekawe buziaki ślę Marii

Picot Kinga pisze...

Fajne te serduszka. Idealne na zbliżające Walentynki :)

mika pisze...

Śliczne, w sam raz do dekoracji stołu :)

Tanita pisze...

Serdecznie tam u Ciebie :)

Anonimowy pisze...

Piękne prace w sam raz na walentynkowy prezencik.

elka pajaczek pisze...

Walentynki tuż tuż serduszka śliczne. Pozdrawiam

Art Yolanda pisze...

Ale u Ciebie serduszkowo...co jedno to ładniejsze...buziaczki!!!!

peja0515 pisze...

Azalio wszystkie piękne serducha.

Czarna Jagoda pisze...

Śliczne i bardzo na czasie - w końcu już nie długo święto zakochanych :)

Dusia pisze...

To aż tyle masz Walentynek? piękne serduszka pozdrawiam Dusia