Translate

sobota, 5 kwietnia 2014

Bawimy się w "Podaj dalej"?

Tydzień minął mi błyskawicznie. Czy Wam też tak dni uciekają, bo ja zanim się opamiętam po "wolnej" sobocie i  niedzieli już jest piątek. 
Trochę dłubałam w ogódku, na działce, a trochę szydełkiem, bo to już mój nałóg. I to poważny nałóg. Raniutko zaraz po przebudzeniu, zanim zrobię to co się zwykle robi, ja najpierw łapię za szydełko i muszę dziergnąć chociaż kilkanaście słupków. Czy to już choroba? 
Ale po kolei. We wtorek albo w poniedizałek dostałam niespodziewajkę od Anko z blogu:http://handmade-anko.blogspot.com/  w cyklu zabawy "Podaj dalej".
Ania podała, ja się uradowałam, bo jakże się nie radować takimi słodkościami.

Kureczka jest urocza, dołączyła do mojego stadka, a broszka już ma swoje przeznaczenie. Herbatka skosztowana, pyszna. Dziękuję, Anko.
Skoro Ania zaprasza, nie wypada się wykręcać, więc i ja zapraszam. 
Czekam na chętnych do zabawy, to znaczy dwie pierwsze osoby, które wpiszą komentarz i podejmą wyzwanie otrzymają ode mnie niespodziewajki. A co, to moja słodka tajemnica. Na pewno coś, co będzie miłe dla oka. 
Serdecznie zapraszam do zabawy.
Żeby nie było, że się tylko cieszę, pokażę z czym się zmagałam o porankach. Trenowałam robótki cieniutkim szydełkiem i z cienkiego kordonka. Marne widoki, ale próbuję. Powinnam ciaśniej robić, ale to mordęga. Ja nie wiem jak Wy dajecie radę dziergać połacie serwetek, obrusów, cienizną? Ja chyba się nie zmuszę do tego, chociaż mnie ciekawość ciągnie.




Jednak wolę coś grubszego. Trafiłam na jednym blogu( sorry, nie zapisałam) na fajny wzorek na opaskę do włosów. Musiałam odgapić. Dzierga się bardzo szybko. 

No i oczywiście nie zapomniałam o motylkach, akurat wczoraj zoabczyłam jednego w ogródku. Wiosna całą gębą. 

Ten drugi czeka na tułów i czułki.
To da się zrobić. 
Zapraszam do zabawy i życzę pogodnego weekendu.

3 komentarze:

Dusia pisze...

Motylki słodkie, zakładka super [ odgapię] , a upominki? pozdrawiam Dusia

Justyna Ś pisze...

piękna kurka i reszta szydełkowych dzieł,pozdrawiam!!!!!

Ewa pisze...

jak na moje oko to całkiem fajnie Ci wychodzi szydełkowanie cienizną :) Czekam niecierpliwie na kolejne odsłony :)