Translate

wtorek, 15 kwietnia 2014

Zdobyłam jajo

Ja to mam szczęście. Mam jajo. Pałętał mi się po głowie pomysł na ozdobienie i byłam niepocieszona,  że nie mogę go zeralizować. Ale od czego jest mój listonosz. On zawsze chętny do pomocy, więc dzisiaj jak usłyszał moje marudzenie, że nie mam gdzie kupić styropianowego jajka, zawrócił do samochodu i przyniósł jajko. Poważnie. Nie swoje, tylko styropianowe. Kupił parę sztuk w mieście dla swoich córek i akurat jedno mu zostało w samochodzie. 
Skoro jajo mi się przytrafiło, to od razu wzięłam go na warsztat i mój pomysł przybrał realny kształt. Nie wiem jak ocenicie, ale ja jestem baaaaardzo zadowolona. Wykorzystałam długaśny łańcuszek zrobiony szydełkiem z białej Sonatki, okleiłam nim jajo, potem dokleiłam wąziutkie kolorowe  tasiemki, kwiatuszek zrobiony na ustrojstwie do kwiatków, a na spód zrobiłam falbaniastą serwetunię, żeby jajo pewnie stało. A, jeszcze dodałam trzy maluśkie  pióreczka, i to już chyba wszystko co zrobiłam z jajem.
Jajo mi się podoba, ale fotki niebardzo, bo robione nocą i bateria ledwo zipie.



To już koniec moich ozdóbek jajcarskich na ten rok. 
Jutro, a właściwie dzisiaj czeka mnie wizyta u dentysty, co wcale nie poprawi mu humoru, bo raz, że rochę bólu, a dwa,  wydatek, ale co tam, da się to przeżyć,  ważne, że ząb będzie uratowany.
Pozdrawiam i czekam na Wasze oceny. 

9 komentarzy:

Atelier Marysi pisze...

Jajko wyszło super. Pozdrawiam cieplutko.

Magiczne Sploty pisze...

Jajko jest piękne, radosne, takie typowo wiosenne. Dobrze mieć wokół życzliwych ludzi jak Twój listonosz. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego

Elżbieta pisze...

Jajo śliczne, wiosenne kolorki, kwiatuszki, wymagało trochę pracy nie da się ukryć, ale warto było. Pozdrawiam.

tonka pisze...

Śliczne jajeczko powstało,ze mną jeździ takie jedno styropianowe już dłuższy czas i zupełnie nie mam na nie pomysłu,pewnie pojeździ do następnych świąt:))

moj maly art swiat pisze...

No wiesz Grażynko toż to jest cudowne mieć takie listonosza - dusza nie człek który realizuje marzenia a ty ślicznie sobie ozdobiłaś jajo - jest cudowne buziaki ślę Marii

CreaDiva pisze...

Świetne to jajo, wyszło na prawdę ładnie :-) I jak to dobrze mieć takiego listonosza! Ja na swojego tez nie narzekam, ale jaja mi nigdy nie przyniósł ;-)

Picot Kinga pisze...

Jajko jest świetne. W ładnych, wiosennych kolorach :)
Może przed wizytą nie będziesz miała humoru, ale za to po niej, jaka będzie radość :)

mika pisze...

Piękne jajo. Kolorystyka bardzo radosna. Gratuluję pomysłu no i oczywiście wykonania :)

artesania pisze...

Fajna historia. A jajka tzn. to i te poprzednie fajnie zrobione. Pomysłowe.