Translate

wtorek, 7 października 2014

Anielsko

Muszę się pochwalić, muszę,  bo jak się nie pochwalę, to...  
Mam nowego aniołka, ale  to już poważny anioł, nie  taki  mikrus jak poprzedni lecz  słusznego wzrostu, jak przystało na anioła. Właściwie to anielica.


  Całe 23 cm wysokości i 16 cm w  skrzydłach,  a na dole 21 cm.
Końcówki  skrzydeł nie wyszły jednakowe, ale to pikuś,  przecież nie wszystkie anioły  są od sztancy,  tak jak i ludzie. 
Ten wzór mi się podoba. Z cieniutkiego kordonka aniołek byłby dużo mniejszy,  ale ja nie kocham cienizny, więc kordonek jest ciut grubszy, a anioł sporaśny.

Pozdrawiam ciemną nocą. Do następnego anioła.

6 komentarzy:

Dusia pisze...

To powaliłaś mnie kochana - super ta anielica ,oznacza to ,że każda następna będzie wspanialsza - perfekt Grażynko pozdrawiam Dusia

Maria Wicher pisze...

No Grażynko jestem pod wrazeniem cudowna Anielica - buziaki ślę Marii

kiss1 pisze...

Od razu zapachniało świętami.Anielica śliczna.

Kasia J. pisze...

Śliczności :-) Piękny anioł.
Pozdrawiam serdecznie.

Kasia z Różności pisze...

Prezentuje się bardzo efektownie :)

najciekawsze blogi pisze...

Fajnie prowadzony blog, ładne zdjęcia i ciekawe pomysły :). Zapraszam do jego bezpłatnej promocji na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)