Translate

niedziela, 5 października 2014

Aniołek i coś więcej

Tak sobie myślę,  że chyba  stęskniłam się  za szydełkiem. Po  bardzo długim leniuchowaniu zaczynam  się podkręcać. Zrobiłam kolejnego aniołeczka. 



Mam już trójkę. Który ładniejszy?



U Kingi Picot - http://picot-picot.blogspot.com/podpatrzyłam gwiazdki. 
Odgapiłam i taka mi wyszła,  



Coś koślawa,  ale kolejna  będzie prosta. 

Aniołki,  gwiazdki podobają mi się,  ale gdy  wezmę w ręce włóczkę, to nabieram rozpędu.

Dziergam torebusię dla córki bratanka. Z początku chciałam zrobić z segmentów afrkican flowers, ale doszłam do wniosku,  że za dużo dłubania, łączenia. Zaczęłam od african,  a  dalej samo  poszło na okrągło.
Przód już jest i kawałek tyłu. 


Został mi do zrobienia pasek, wszycie  podszewki, zameczka i za parę dni młodziutka dama będzie paradować z torebką. Kolorki sama wybrała. 
Dla siebie dziergam dużą bawełnianą podkładkę pod lampkę nocną. Lampka jest czarna,  więc czerwień ją ożywi. 


Jeszcze cztery okrążenia i będzie do użytku.  Kolor jest krwisto czerwony, a aparat robi mi jakieś psikusy i pokazuje wściekły róż.
Telewizor już mam. Skorzystałam z OLX czyli dawnej Tablicy i ku mojemu zdumieniu znalazłam całkiem dobry telewizor 24" za jedyne 50 zł i w dodatku w mojej miejscowości. Jest mały, bardzo zadbany i  odbiera super. Swojego staruszka muszę wywieźć do punktu zbiórki sprzętu agd. Mam tylko problem z wyniesieniem go z domu, bo waży ponad 50 kg. Od jutra zaczynam trenować mięśnie.  
Pogoda dzisiaj była cudna. Słoneczko, ciepełko, sama radość.
Takiej pogody życzę Wam na  długo.
Pozdrawiam milusio.

6 komentarzy:

Małgorzata L. pisze...

Wszystkie ładne aniołeczki, trudno wybrać jednego. Ciekawa jestem jak wyjdzie torebusia :).

karto_flana pisze...

Oje, ale duzo dzialsz, aniolki wszystkie sliczne! :)

Dusia pisze...

Kochana , jak dla mnie to za długie rękawy mają te aniołki, ale to tylko moje zdanie , pozdrawiam Dusia ,[ jak zrobisz kilkanaście to wtedy wybiorę , ]

Ewa-Handmade-Art pisze...

No Kochana ile ty cudeniek narobiłaś.
Pracowita mróweczka z Ciebie Azalio.
Pozdrawiam Ewa

Beva pisze...

Wszystkie aniołki są śliczne. Gwiazdka też bardzo ładnie Ci wyszła.
Pozdrawiam

kiss1 pisze...

Bardzo ładne aniołeczki.