Translate

poniedziałek, 13 października 2014

Drobiażdżki

Dzisiaj parę moich ostatnich pomysłów. Nic wielkiego.
Od dawna podobają mi  się włóczkowe etui na  drobne prezenty. Zawsze to milsze dla oka, niż papierowa  torebka czy inne opakowanie. 

Zrobiłam dwa jednakowe prostokąty. Wybrałam ładny kolor włóczki- turkusowy, a mój nowy  aparat robi sobie jaja i zmienia kolory. Ale jeszcze parę podejść i go zdyscyplinuję.


Złożyłam dwa prostokąty (na  siebie), wplotłam różową wstążeczkę i w  ten  sposób uzyskałam uroczą torebkę (etui) na coś... 

Chciałam  zobaczyć jak będzie się prezentować z tym czymś w środku, ale nie miałam nic lepszego do zapakowania,  więc włożyłam mydełko - Bambino.


Zrobiłam fotkę na innym tle  i od  razu zmienił się kolor moich etui.


Już wiem, że kolejne inaczej wykończę, ostatnie okrążenie będzie z szydełkowych muszelek.

Popełniłam też kilka broszek  z  krodonka, a  raczej elementów do zapinek. Mają piękny czekoladowy kolor, perełki  są lśniąco białe, a na zdjęciu?  Marne widoki. 


I na  tym kończę prezentację moich wytworów.
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. 
Pozdrawiam 

6 komentarzy:

Picot Kinga pisze...

Ja też na opakowanie prezentów stosuję szydełkowe woreczki. Oryginalnie i praktycznie - taki woreczek zawsze się do czegoś przyda :)) Pozdrawiam.

Kasia J. pisze...

Cudne woreczki na prezenty :-)
Broszki śliczne.
Pozdrawiam serdecznie.

Art Yolanda pisze...

Fajne opakowania....Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny, odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

blogerzaby pisze...

Prześliczne są :)

najciekawsze blogi pisze...

Piękna biżuteria- brąz bardzo pasuje do takich ręcznych robótek;)
Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)
http://www.top-blogs.eu

yolca art pisze...

Azalio, przeniosłam bloga pod inny adres :yolanda-art.blogspot.com.

Nazwę zmienilam z niespokojnych rąk na PASJA TO STAN UMYSŁU, zwróć uwaga na nic ,tez zmieniony.Mam nadzieję,ze mnie odnajdziesz,pozdrawiam i czekam czy Ci sie uda,buziaczki!Jola