Translate

czwartek, 13 listopada 2014

Czapki w natarciu

Kolejna czapucha gotowa do prezentacji.  Podobna do tej z melanżowej włóczki, tylko kwiatek ma ciut inny. 



Następna już na szydełku,  tym razem brązowa.  Pani z poczty wybrała dla siebie kolor brązowy z dodatkiem beżu. Moim zdaniem do jej ciemnej karnacji i czarnych włosów brąz nie bardzo pasuje,  ale o gustach się nie dyskutuje. Jej wybór, aczkolwiek mnie to trochę zniechęca do roboty. Taką mam naturę, że jak mnie się coś spodoba, to robota leci migiem, a jak nie, to się wlecze w żółwim tempie,  dlatego niechętnie robię coś na zamówienie, chyba,  że mi kolor spasuje. 
Moja córka robi śliczne rzeczy. Jestem pełna podziwu  dla jej artystycznych pomysłów i perfekcji wykonania. Jest samoukiem. Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć co i jak robi, zapraszam do jej galerii. 

http://apocallypticlullaby.deviantart.com/gallery/
Pozdrawiam i dziękuję za komentarze.
P.s
Ja mam od pewnego czasu problem z dodawaniem komentarzy na Waszych blogach. Codziennie zaglądam, podziwiam Wasze prace, ale dodać komentarza nie mogę, bo  się po prostu nie zapisują. Nie mam pojęcia jak jest przyczyna. 

6 komentarzy:

szydełkowa mama pisze...

Fajna czapa. Co do komentarzy, to też u niektórych osób nie mogę dodać, nie wiem dlaczego. Pozdrawiam :)

notaria pisze...

Czapkujesz na okrągło, jakby zaraz miała być straszna zima ;-) Będziesz przygotowana na mrozy :-))

notaria

Ewa Bera pisze...

Dawno u ciebie nie byłam!!! A tu tyle wspaniałości, czapki piękne, fajne wzory.
pozdrawiam ciepło. Ale brak odwiedzin to nie lenistwo czy zapomnienie o tobie ale tak sytuacja życiowa. Kiedyś też tak miałam - pomogła nowa wersja przeglądarki. Ale jak to się robi, to już nie wiem. Ewa

Ewa-Handmade-Art pisze...

Czapeczka śliczna ,taka makowa a ja uwielbiam maki.Córka robi fantastyczne cudeńka .
Pozdrawiam Ewa

Jolanta pisze...

Rzadko się wpisuję, ale często zaglądam. Po prostu uwielbiam te Twoje cudeńka. Galeria córeńki fantastyczna, bardzo podobają mi się Jej biustonosze - są rewelacyjne.Szkoda tylko, że moje rozmiary są dużo za duże na te piękne wzory.
Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

yolca art pisze...

Twoje czapeczki są zawsze ładne, pozdrowienia Azalio!