Translate

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Gwiazda

Miała  być gwiazdeczka, a jest gwiazda. Z  cienkiego kordonka na pewno byłaby  gwiazdunia,  ale ja nie jestem miłośniczką cienizny, więc zrobiłam z włóczki. 
Mnie się podoba i nawet nie namęczyłam się za bardzo. Wzór odgapiłam z internetu. Bardzo fajnie się robi, tylko mnie denerwują pikotki. Mogłam je opuścić, ale poświęciłam się i wydziergałam co do jednej. 
Dusia pytała w komentarzu kiedy będą bombeczki. Kochana, nic z  tego, Ty jesteś mistrzynią od bombek. Wprawdzie miałam zakusy na bombki, niestety, to nie na  moje siły i kosmiczny brak cierpliwości do  dłubaninek cienkim szydełkiem.   
Na tej gwieździe zakończę swoje ozdóbki świąteczne. Wolę podziwać je u Was.

Dziękuję za odwiedziny  i sympatyczne komentarze.
Pozdrawiam 

11 komentarzy:

Magiczne Sploty pisze...

Serwetka bardzo mi się podoba, ciekawy wzór. Pikotek także nie lubię robić mimo, że dodają robótkom wiele uroku. Pozdrawiam serdecznie

Picot Kinga pisze...

Gwiazda bardzo ładna :))
Gdybyś jednak potrzebowała więcej gwiazdek świątecznych, to zapraszam do mnie. Tam m.in. kordonkowe śnieżynki można wygrać :))

Linda pisze...

Beautiful! :)

tonka pisze...

Azalio,bez pikotek nie byłaby taka ładna,dobrze że je zrobiłaś:).

Ewa Bera pisze...

Bardzo ładny wzór.

Teresa O pisze...

Śliczna gwiazdka Azalio. O pikotkach pierwszy raz słyszę.

Kasia J. pisze...

Śliczna gwiazda :-) Piękny wzór.
Ja również nie lubię dziergać pikotek, ale niestety czasami trzeba :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Elżbieta pisze...

Bardzo ładna, wzór bardzo ozdobny i pracochłonny, ale warta wykonania.
Pozdrawiam.

mika pisze...

Gwiazdka słodka - a jeśli chodzi o pikotki - to chyba nikt ich nie lubi :)

Beva pisze...

Bardzo ładna gwiazdeczka :)

blogerzaby pisze...

Śliczna jest :)