Translate

niedziela, 14 grudnia 2014

Misz masz kolorowy

Dzisiaj króciutko. Nie robię bombek ani gwiazdek. Ząb prawie nie boli po zmianie antybiotyku. Jest nadzieja, że jutro będzie zaleczony. Co za ulga. Śniegu nadal nie ma i bardzo dobrze. A ja wczoraj poszalałam z włóczkami i zrobiłam trochę podkładek. Kolory różniste, ale jak tak lubię. Podkładki z włóczki są bezpieczniejsze, bo jeśli się przypadkowo zaleje kawą,  to łatwiej sprać. Z bawełną jest już gorzej, nie wszystkie plamy schodzą.
Pierwszy zestaw malutki, bo zabrakło włóczki.

Drugi zestaw, to już prawie komplet. 
Cztery podkładki są jednakowej średnicy, a na zdjęciu wydają się różne.
 Kolory mamią oczy. 


Ja wiem, że większość preferuje jednokolorowe podkładki, ale można czasem coś upstrokacić.
Pozdrawiam 

10 komentarzy:

Ewa-Handmade-Art pisze...

A mi się bardzo podobają twoje podkładki Azalio .
Bardzo wesołe i radosne bo takie kolorowe.
Pozdrawiam Ewa

mika pisze...

Ja też lubię kolory, więc pstrokacizna bardzo mi się podoba :)

Małgorzata L. pisze...

Kolorowe podkładki są super, przynajmniej cieszą oko :)).

CreaDiva pisze...

Och, jak ja lubię takie kolory! Świetne te podkładki! :-)

Dusia pisze...

Można, nożna ta Twoja pstrokacizna jest nie zła, ja tylko preferuję z cienkich nitek odwrotnie do Ciebie Grażynko , ściskam Dusia

Picot Kinga pisze...

Bardzo ładne, wesołe kolory :))

Irena pisze...

Bardzo fajne podkładki, takie radosne na poprawę humoru:)
Pozdrawiam.

Teresa O pisze...

Bardzo fajne.

Kasia J. pisze...

Śliczne podkładki :-) Cudne kolory.
Uwielbiam takie kolorowe rozweselacze :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Ewa pisze...

Świetne :0 Mnie szczególnie do gustu przypadły te pierwsze , mają genialnie zestawione kolory :)