Translate

środa, 31 grudnia 2014

Żegnamy stary rok

Święta już za nami, a przed nami zmiana daty. Za kilkanaście godzin pożegnamy stary rok, a powitamy nowy. Zima na święta nie  bardzo zdążyła, ale Sylwester zapowiada się śnieżny i mroźny. 
Ze wstydem przyznaję, że od przedświąt  nie wydziergałam nic. Od wigilii gościłam w rodzinie i tak się rozleniwiłam, że nie mam ochoty na żadne robótki. 
Po Świętach zostałam zaproszona do zwiedzania ciekawej instalacji świetlnej u bardzo miłego starszego pana w Krapkowicach. Jestem pełna podziwu dla jego pasji i efektów, bo wszystko wykonuje sam z niewielką pomocą żony. Pan Jaschik ma 74 lata i  pełną głowę nowych projektów.  Każda makieta, postać, każdy szczegół to jego pomysły i praca jego rąk. 
Spędziłam ponad godzinę w czarownej, bajkowej scenerii. 
Zrobiłam trochę zdjęć, ale nie mam czasu ich opracować, więc skorzystałam z filmiku na  stronie internetowej Krapkowic. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i przybliży ogrom pracy pana Jaschika.

A ja życzę Wam wszelakiej pomyślności w Nowym Roku. Przede wszystkim dobrego zdrowia, inwencji twórczej w dzierganiu i innych technikach hand made, i duuuużo radosnych chwil. 

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20141223/POWIAT04/141229819

5 komentarzy:

Kasia J. pisze...

Dziękuję :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Irena pisze...

Troszkę Ci zazdroszczę tej wizyty w bajkowym świecie:)
W Nowym Roku życzę dużo zdrówka, wszelkiej pomyślności i wielu pomysłów na udziergi i ich realizacji:)
Pozdrawiam.

Maria Wicher pisze...

Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

Ewa Bera pisze...

Podziwiam tego pana za wytrwałość i fantazję. Dla ciebie w Nowym Roku dożo słonecznych, pięknych dni, pełnych pasji i jednocześnie dużo zdrowia. Pozdrawiam ciepło. Ewa

Dusia pisze...

Grażynko Radości , Zdrowia i nowych pomysłów na Nowy Rok Ci życzę Dusia