Translate

niedziela, 8 marca 2015

Świątecznie

Jako, że dzisiaj nasze święto,więc na początek słodkości  dla wszystkich pracowitych Kobiet.

Teraz tylko kawusia i świętujemy.

**********************************************
Ja świętuję przy kawie z szydełkiem i włóczką. 
Wczoraj trochę poszalałam i dzisiaj mogę się już  czymś pochwalić.
Skończyłam poprzednio zaczęty  przód kolejnej podusi. Tył podszyję białym lnianym płótnem.


Zrobiłam dosłownie błyskawicznie czapunię z grubszego kordonka dla 2-letniej damy. Mama z panienką czekały, a ja dziergałam. Czapunia udała mi się, bo panienka od chwili włożenia na główkę nie pozwoliła jej zdjąć. 
Dla siebie zrobiłam ekologiczną siateczkę na zakupy. Włóczka bawełniana, łatwa do prania, a siateczkę można schować w kieszeni. Wygląda na małą, ale pomieści 3 kg jabłek i jeszcze jest luz.

 Ostatni mój urobek, to podkładka z resztek włóczki. 
Zaczęłam od środkowego kółeczka i oczko po po oczku zaczęłam wymyślać wzór. Udało mi  się bez prucia. 

Wyrobiłam resztki włóczki do ostatniego centymetra. 
Teraz mogę świętować. 
Pozdrawiam i zmykam.



6 komentarzy:

Kasia J. pisze...

Wspaniałe prace :-) Bardzo mi się podobają :-) Szczególnie siatka na zakupy... uwielbiam takie...
Pozdrawiam serdecznie.

Ewa pisze...

Ależ się u Ciebie dzieje ... Wszystkie prace śliczne :)

notaria pisze...

Czapka jak dla mnie zbyt "dziurawa" ;-) Ale to nie dla mnie, więc na pewno tak ma być :-)Dużo pracujesz :-) Mam taką ozdobna poszewkę na poduszeczkę z motywami Bożego Narodzenia, choinka, bałwanek, zima, to co roku zakładam. Ale nie mam na Wielkanoc. Może zrobisz? Z pisanką, baziami, palmą albo kurczaczkiem ;-) Najlepiej chyba i najłatwiej z pisankami.

anastazja pisze...

Pamiętam takie siateczki...

anastazja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Edyta Knop pisze...

Witam.Bardzo ładne prace,czapeczka śliczna a siatka na zakupy bardzo fajna i pomysłowa.Zapraszam na mojego bloga http://edytaknop.blogspot.com/Pozdrawiam.