Translate

środa, 4 marca 2015

Wyrabianie resztek

Mam dość dużo małych kłębuszków różnokolorowej włóczki, takie reszteczki,  więc postanowiłam je zużytkować. Kolejna góra do poduszki. Barwy jesienne, ale  ciepłe.  Zauważyłam, że dobieram  kolory do moich nastrojów.



Dzisiaj coś mi się udało i  od razu zmieniłam kolory. Będzie nowa poszewka, spokojna i weselsza:



Kochane moje, dziękuję za odwiedziny i komentarze. Nie mogę odpowiadać, ani pisać u Was, bo bloger mnie  odrzuca. To trwa już od dawna. Bywam u Was, podziwiam Wasze prace, ale nie mam dostępu  do komentowania.
Pozdrawiam milutko.

3 komentarze:

Magiczne Sploty pisze...

Świetny sposób na wyrabianie resztek, poszewka na poduszkę bardzo ładna.
Pozdrawiam serdecznie

Kraina niezapominajek pisze...

Bardzo ładne kolorki, poduszki będą więc śliczne :)

Anonimowy pisze...

Mnie się ten abażur z poprzedniego wpisu bardzo podoba :-) Niem mam takich lamp u siebie w mieszkaniu, ale Twój pomysł jest świetny. A z resztek zawsze wychodzą najciekawsze rzeczy :-))

Ja mam jeszcze poprzedni blog na bloog. pl, tam też nie możesz komentować? To musi być wina oprogramowania, może trzeba zapytać jakiegoś fachowca?

http://czytacnieczytac.bloog.pl/


notaria