Translate

niedziela, 12 kwietnia 2015

Poświąteczne leniuchowanie

Nie wiem czy tylko ja tak mam, czy więcej osób. Od świąt snuję się po domu jak żółw. Może świąteczne biesiadowanie tak mnie rozleniwiło,  a może wiosna? Od paru dni mam totalny zastój. Na podwórku czeka mnóstwo roboty, a ja mam to w  nosie. Wiem, że sama się nie zrobi, że muszę się ogarnąć, ale wciąż mi się nie chce. Muszę, a nie chcę. 
Dzisiaj przemogłam się i zaczęłam coś dziergać. Dokładnie coś, bo gdy wzięłam szydełko i małe kłębuszki kolorowych włóczek, to nie miałam żadnego pomysłu. Zaczęłam dziergać i wyszło takie coś. Bardzo kolorowe, jakby mandala? Bardzo lubię dziergać na okrągło. Nie wiem co z tym cosiem zrobię. Poczekam na przypływ pomysłów. To coś jest dość spore, 28 cm średnicy.


 Pamiętacie sukienkę, którą zrobiłam dla lalki na prezent dla Julki?
Julka tak się zachwyciła sukienusią, że po świętach jej mama wręczyła mi trzy  motki włóczki  z nieśmiałą prośbą- ciocia, a może zrobisz taką samą dla Julci?
Przecież ciocia nie odmówi, prawda? Wzięłam miarę i kiedyś zacznę dziergać. Ale kiedy? Tego jeszcze nie wiem.
Bardzo lubię coś dziergać spontanicznie, a na zamówienie zawsze mam jakieś dziwne wewnętrzne  opory. Wciąż się zastanawiam czy się spodoba, czy dogodzę w kolorach, wzorach, itp. Wy też tak  macie?
Nadal nie mogę zostawiać komentarzy na Waszych blogach ani  odpowiadać na swoim.   Męczy mnie to, lecz nie znam przyczyny takiej  sytuacji.  Będę zmuszona wybrać się z laptopem do  serwisu,  może spece coś poradzą.
Pozdrawiam słonecznie.

4 komentarze:

Kasia J. pisze...

Wspaniała kolorowa mandala :-)
Na pewno wpadniesz na genialny pomysł i wykorzystasz ją do wspaniałego projektu :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Dzierganie dla Julci to nie robota na zamówienie, wiec na pewno wroci wena i ochota. Wiosennej energii zycze M.

Małgorzata L. pisze...

Piękna mandalka. Ja mam podobnie, lubię dziergać dla przyjemności, pod dyktando już nie :)).

laura-t7.blog.onet.pl pisze...

śliczne:)
Grażynko, musisz mieć zablokowany script (on nie wpuszcza) /NoScript/
Należałoby go na chwilę uwolnić, a potem znów zablokować. Jaką masz przeglądarkę?
Pozdrawiam :)