Translate

wtorek, 21 lipca 2015

Półka wyżej

Wczoraj popełniłam kolejną torbę, ale już z tzw wyższej półki, moim zdaniem. Pokażny rozmiar - 44 cm na 47 cm, podszewka z trzema kieszeniami, z przodu kieszeń, a torba zapinana na magnetyczny zatrzask. Trochę mi przy niej zeszło, nie jest perfekcyjnie uszyta, bo maszyna mi coś fiksuje, ale ogólnie jestem zadowolona. Zamierzałam wszyć zamek, jednak zrezygnowałam, bo nie jestem dobra w zamkach. Muszę więcej potrenować.  Lata przerwy w szyciu dają się odczuć.  Lubię szyć, ale wkurza mnie ciągłe zmienianie szpulek z nićmi, ładowanie bębenka, bo nici tak szybko ubywa ze szpuleczki. Ale co tam, jakoś pokonam i tę przeszkodę. 






Trafiły mi sie fajne tkaniki z odzysku. Grubsza angielska bawełna w energetycznych kolorach. Jutro torba bedzie testowana.  
Pozdrawiam

Brak komentarzy: