Translate

niedziela, 2 sierpnia 2015

Sowie oczęta

Nie tylko szyciem się zajmuję, bo przecież moja pasja to szydełko. Wpadłam na pomysł, że można pożenić szycie z szydełkowaniem. Mam tochę plaru, ociepliny silikonowej, co nieco włóczek, więc muszę to jakoś zagospodarować.  Z polaru będą sowie poduchy -przytulaśki, a oczy i inne elementy z włóczki bawełnianej. Na razie dziergam oczęta. Różniste. 


Dobieram kolorki do koloru polarków. Jak wydziegam tyle, ile mi potrzeba, bedę szyć. 
Muszę się Wam pochwalić moim tzw literackim osiągnięciem. Od paru lat coś piszę, zazwyczaj opowiadania z życia wzięte, z przesłaniem.  Publikowałam je przeważnie na swoim głównym blogu,oraz na portalu pisarskim dla początkujących. Dzisiaj moje teksty ujrzały światło dzienne na portalu:pisarze.pl
Zapraszam chętnych do czytania i komentowania.
Podaję link: http://pisarze.pl/dramat-proza/33-proza/9206-grazyna-zdankowska-szczeblewska-zatrzymany-w-czasie.html
Pozdrawiam

1 komentarz:

Bogusława Matusiak pisze...

Serdecznie gratuluję :)
Jakiś czas temu również tam zagościłam , chociaż w innym gatunku - poezji.