Translate

sobota, 24 października 2015

Czerwono i czarno

Ostatnio mam pociąg do mocnych kolorów.  Kiedyś tam ubierałam się w czerwienie i czernie,  ale od dawna nie mam nic w tych kolorach.
Obecnie wracam do czerwieni i czerni. Na początek dwa przodziki do poduszek. Tył bedzie z tkaniny, bo nie  chce mi  się dziergać tego  samego. Jak zwykle mam problem z wiernym oddaniem koloru na zdjęciu.
Na jednym przodziku czerwień  jest  piękna, soczysta, a na fotce tego nie widać.
Drugi ma ś;iczny orange, a widać co?




Pogoda iście jesienna. Taka jaką lubię.
Pozdrawiam

3 komentarze:

blogerzaby pisze...

Ładnie :)

mika pisze...

Fajne kolory. Ja ostatnio wolę pastele, ale teraz, kiedy ciągle jest szaro - takie soczyste barwy są jeszcze bardziej wyraziste :)

Kasia J. pisze...

Pięknie będą ubrane Twoje podusie :-) Cudne kolory.
Pozdrawiam serdecznie.