Translate

wtorek, 29 grudnia 2015

Moje szydełkowanie

Bardzo dziękuję za miłe komentarze o czapeczce. Mnie też się bardzo podoba.
 Sądzę, że żywe kolory dodają czapce uroku.  Zachęcona, zaczęłam robić kolejną, ale pokażę dopiero jak będzie skończona.
Wczoraj dokończyłam dawno temu zaczęty przód na  poduszkę. 
Obecnie jest taki:



 A taki był. Na zdjęciach widać różnice w kolorach, ale  taki jest kaprys aparatu. Prawdziwe kolory są na tym. Lubię jesienne kolorki.
.



Robiłam go z mnóstwa wiązanych nitek. Tył nie wygląda ciekawie, ale ważne, że przód jest ok.


Znalazłam dwa moteczki bawełnianej włóczki - tasiemki. Od razu pomyślałam o torebce, Zrobiłam mały fragment na przód torebki, a reszta będzie ze zgrzebnego  lnu.  Jeszcze pomyślę jak to dobrze zagospodarować, 


Podobno zima nadchodzi, a mnie się kończy węgiel. O, matko jedyna! Musze znowu kupić. 
Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko. 




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Śliczna ta Twoja poduszka - radosna i ciepła. Pozdrawiam serdecznie - wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Azalio.
Ela