Translate

piątek, 1 stycznia 2016

Sylwestrowe dzierganie

Witam wszystkich w  Nowym Roku. Miejmy nadzieję, że ten rok nie przyniesie nam rozczarowań w   sprawach osobistych i krajowych. A więc życzę Wam wszelkiej pomyślności, cokolwiek to dla  każdego  znaczy. Nadzieja, marzenia, ale przede wszystkim umiarkowany optymizm.  

Sylwestra spędziłam solo w domowych pieleszach z butelką szampana, szydełkiem  i włóczką. 
Przed północą zaczęłam  dziergać czapkę z fajnej norweskiej włoczki -Aple sportsgarn. Mieszanka wełny, wiskozy i polyacrylu. Kolorki ekologiczne - ecru i beż. 




Wprawdzie to nie moje kolory, ale czapka podoba mi się. 
Zużyłam dwa motki włóczki, każdy po 50 gram  i 100 metrów długości, 
Około drugiej w nocy czapka była skończona.
Dzisiaj też coś dłubałam. Serwetkę z kordonka maxi, pomysł z głowy , Nic wielkiego, po prostu mała serwetkowa wprawka.


Pozdrawiam noworocznie


7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mila rekodzielniczko, zauwazylam, ze od jakiegoś czasu ten blog jest bardziej osobisty niż glowny - to przypadek czy tutaj literki nie uciekają? Kolory czapki to moje kolory, ale corce zrobiłam ciemna czapke, jednak na drutach, w warkocze. Dzierganie cieszy i uspokaja, prawda? Realizacji wszystkich projektów i spełnienia marzen w Nowym Roku 2016 zyczy Malgosia.

Grażyna Azalia pisze...

Małgosiu,dziękuję za życzenia. Tutaj też nie wszystkie literki się odbijają, ale jest mi łatwiej kopiować i wklejać poszczególne litery z innych tekstów, bo mało jest do pisania. Na pierwszym blogu piszę zazwyczaj długie teksty i dlatego obecnie rzadko tam bywam.
Pzdrawiam

Anka pisze...

Grażynko, wszystkiego najlepszego na Nowy Rok! Pozdrawiam :)

Picot Kinga pisze...

Owocnie zaczęłaś rok :)
Bardzo fajne rzeczy stworzyłaś.
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
Pozdrawiam :))

Milla Michonne pisze...

Bardzo fajny taki Sylwester :) My też tak spędziliśmy - ja z szydełkiem, mąż sklejał papierowy model.

Czapka bardzo mi się podoba :) Lubię takie :)

Ewa Bera pisze...

Pracowicie wkroczyłaś w nowy rok. Ale jeżeli to jest przyjemność - a po efekcie widać , że jest - to jest to !!! Pozdrawiam ciepło.

Kasia J. pisze...

Wspaniała czapka :-) Świetny fason i doskonałe kolory.
Szczęśliwego Nowego Roku :-) Spełnienia marzeń :-)
Pozdrawiam serdecznie.