Translate

niedziela, 10 stycznia 2016

Zimowo

Zrobiło się nareszcie zimowo. Troszkę śniegu od razu zmieniło scenografię za oknem. Mrozik też odświeżył powietrze. Wszystko jest  fajne poza codziennym pobytem w kotłowni. Jak ja nie lubię zabawy z popiołem, grzebania w piecu,  rozpalania, bardzo nie lubię. 
Ale lubię szydełkować i szyć. To dla mnie najlepsze zajęcie na czas zimy.   
Uszyłam kilka poszewek na podusie. Wszystkie na zakład, bo nadal mam awersję do wszywania zamków. Z dużej zasłony bawełnianej powstało sześć dwustronnych  poszewek. 


A ze skrawka   bawełny, urocza kocia poszewka . 


Kotki są cudne. Kiedyś miałam jedenaście takich słodziaków. Teraz już tylko na poduszce.

Zrobiłam też kilka czapek dla znajomych, ale tylko jedną zdążyłam obfocić.



Z zakamarków szafy wyciągnęłam dawno zapomnianą czapkę. Jest puchata,  obłędnie ciepła, ma bardzo ciekawy wzór. Od paru dni się nad nią znęcam, żeby rozszyfrować wzór  i w żaden sposób nie potrafię zajarzyć. Może od Was dowiem się jak się takie cudo robi?.  





Nadal nie udaje mi się publikować komentarzy na Waszych blogach, na moim blogu także . 
Złośliwość rzeczy martwych.
Pozdrawiam cieplutko wszystkich.

11 komentarzy:

karto_flana pisze...

Fajne, zimowe prace :) Może masz ochotę zgłosić pierwsza poduszke do wyzwania: http://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2016/01/wyzwanie-cykliczne-ogrod-zimowy-edycja.html

Atelier Marysi pisze...

Wspaniale wykorzystałaś materiał z zasłon. Poduszki są super. Pamiętam kiedyś miałam czapkę robioną tym ściegiem , ale bylo to bardzo dawno kiedy sama jeszcze nie dziergałam. Pozdrawiam ciepło .

Azalia pisze...

Karto_flana i Mario, dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Zamawiam poduszke z kocikami, nadal tesknie za swoja Yeti - jaka kwote mam wplacic? Serdecznie pozdrawiam Malgosia.

Azalia pisze...

Bardzo proszę o maila. Adres masz pod nagłówkiem.

Anonimowy pisze...

Niestety, poczta odmowila wyslania maila- Twój adres i nr konta mam, wiec przekaz tylko sume. Malgosia.

Azalia pisze...

Małgosiu, razem z przesyłką - 13 zł. Pozdrawiam

blogerzaby pisze...

Poduchy są śliczne, a ta czapa jest świetna, też ciekawa jestem bardzo jak jest zrobiona ;))

Anonimowy pisze...

Azalio, nie wiem co się dzieje, nadal nie mogę wyslac potwierdzenia wplaty, pozdrawiam Malgosia.

Azalia pisze...

Małgosiu
kasa już jest. dzięki

Małgorzata L. pisze...

Fajne czapki, ale poduszka z kotami przebiła wszystko. Rewelacyjny wzór :)).