Translate

niedziela, 7 lutego 2016

Sercowo

Czy u Was też tak ciepło jak u mnie? Śniegu ani śladu, słoneczko solidnie przygrzewa, deszcz nie pada, wiatr nie wieje, więc ja od razu odżyłam. Koniec z czapkami, trzeba się zająć czymś milszym dla oka i ducha. Dlatego dzisiaj u mnie serca w robocie. Może komuś je podaruję, bo za parę dni Walentynki, a jak nie podaruję, to będą dyndać w moim oknie. Też dobrze prawda?


To duże jest przestrzenne, wypełnione ociepliną. 
Każde serduszko ma inny wzór i jak zwykle robione bez odgapaiania.



Mój aparat nie bardzo lubi czerwony kolor. Przy każdym pstryknięciu wychodzi coś innego. 
Pozdrawiam milutko.

4 komentarze:

Bogusława Matusiak pisze...

Śliczne serducha :)
Ja ostatnio coś maleńko z szydełkiem, nawet córa się dopytywała, czy "obraziłam się " na to narządko :)
Pozdrawiam cieplutko.

yolca art pisze...

Cudne serduszka,pozdrawiam Azalio!

Małgorzata L. pisze...

Piękne serduszka zrobiłaś Azalio :)).

anastazja pisze...

No tak,Walentynki za pasem,więc popyt na serduszka się pojawia.U nas dzisiaj było pięknie ,ale już wieczorem zerwał się wiatr,a podobno jutro ma zasypać śniegiem.