Translate

sobota, 14 maja 2016

Odstresowacze

Szydełko i kolorowe motki to  najlepsze odstresowacze, tak mówią szydełkomaniaczki, a ja to potwierdzam. Dodam jeszcze, że dla mnie, to uniwersalne antidotum na nudę, na złą pogodę, na muchy w nosie, i na wszelkie doły.
Od wczoraj bez przerwy pada deszcz, ani deka słoneczka, zimnica, brrr... Nie można nic robić w ogródku, więc tylko  kocyk, kawa,  włóczki  i szydełko. 
Zagospodarowałam końcówki włóczek.  Jestem dumna, bo wytrwałam do końca. Zazwyczaj coś zaczynam i odkładam na później, tym razem chciało mi się skończyć. Mam przodzik do podusi, dość spory - 40 cm na 40 cm. 


 Przydałoby się jeszcze jedno białe okrążenie, ale zabrakło białej włóczki. Tył zrobię z grubszej tkaniny poliestrowej, żeby nie trzeba było prasować po wypraniu. 
Pierwszy mój zamysł to były kwadraty babuni. Już zaczęłam dziergać, ale gdy pomyślałam, że potem trzeba je zszywać, łączyć, to odłożyłam na bok. Wolę prostsze projekty. 
   

Kiedyś się za nie zabiorę i coś wykombinuje. Na razie niech leżą i czkają na moje natchnienie.
Pozdrawiam milusio.


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Masz racje, Azalio, robotki pomagają na wszelkie smutki i dolki. Ja lubie kordonek, wiec niespieszno dziergam serwetki, czytam i czasem mysle o wielkiej zmianie jaka mnie czeka, bo najpewniej przeniosę się do Warszawy by być bliżej cory. Przybywa lat, do Wroclawia przyjechałam w 1958 r - no nic/to moje stare powiedzonko/podziwiam twoje prace, cieszy mnie Twój spokoj, może narzucony sobie, ale taka dyscyplina pomaga, prawda? Pozdrawiam Malgosia.

maneruki pisze...

Fajne kolorki dobrałaś. Kwadraty babuni to coś co lubię od jakiegoś czasu bardzo ale to bardzo :-) Nie zszywam ich tylko łączę robiąc ostatnie rzędy - jak poszukasz na youtube czy na blogach szydełkujących dziewczyn to znajdziesz opis tego sposobu. Zszywać mi też by się nie chciało :-) pozdrawiam!

Małgorzata L. pisze...

Piękne kwadraciki szkoda, ze je odłożyłaś na bok Azalio, pewnie wyszedłby piękny efekt. Duży kwadrat też fajnie wyszedł. Ładne kolorki. Pozdrawiam Cię serdecznie Azalio :)).

notaria pisze...

Kwadraciki babuni w sympatycznym rustykalnym charakterze :-) Cieszą oko :-D Coś z nich wykombinujesz, bo szkoda zostawić.

blogerzaby pisze...

Śliczny :)