Translate

sobota, 16 lipca 2016

Torebek ciąg dalszy

Uszyłam torebki w zeszłym tygodniu, ale nie pokazywałam, bo czekałam aż dotrą  do nowej właścicielki.
Pierwsza z lnu, na przodzie z aplikacją słonecznika, wedle życzenia. Dobrze, że  miałam przezroczyste nici i bez problemu naszyłam słonecznik. Dodałam też bawełnianą koronkę, tył jest gładki. Wewnątrz płócienna podszewka z kieszenią.
Muszę się przyznać, że spośród uszytych czterech torbiszczy, ta najbardziej mi się podoba, ale też dała mi popalić przy szyciu. Len mnie zachwyca, ale do szycia nie jest łatwym tworzywem,nie mówiąc o prasowanu.









Kolejna torba - przód z grubszej bawełny z pięknym wzorem, tył rdzawy. Podszewka z kieszeniami, zapięcie na zamek.





Następna torba, to folklor z przodu, z tyłu ognista czerwień.  Podszewka z kieszeniami jak w poprzednich, zapięcie na zamek. 







Ostatnia z bawełny, na fizelinie, z naszytymi z przodu dwoma kieszeniami, wewnątrz podszewka z kieszeniami, zapinana na klapkę z zatrzaskiem. Uchwyty z taśmy nośnej.









Nareszcie doszłam do wprawy we wszywaniu zamków. Do niedawna miałam cykora przed wszywaniem, a teraz to już pikuś, aczkolwiek trzeba bardzo uważać, mimo korzystania z prostej stopki do zamków. Przydałaby się specjalna stopka do wszywania krytych zamków, na której można wszywać zamki bez wytężania wzroku, ale nie są one tanie, więc na razie będę nadal ćwiczyć na tym co mam.
Dzisiaj czeka mnie szycie kolejnych toreb, bo mam zamówienie na trzy torbiszcza. 
Zimno, mokro i smutno. Takie straszne wydarzenia się dzieją.  
Pozdrawiam


9 komentarzy:

Beva pisze...

Świetne torby, najbardziej zachwyciła mnie ta z motywem łowickim :)

Bogusława Matusiak pisze...

Super te torby, ale ta ze słonecznikiem zachwyciła, aż szkoda nosić w niej cokolwiek, tylko patrzeć. Pozdrawiam :)

notaria pisze...

Specjalistka jesteś od toreb :-) A ja nadal mam dylemat, bo zostały mi trzy wciąż u mnie są jeszcze ;-) Nie, nie pozwolę sobie na zmiany decyzji, koniec, kropka! Ta druga poszła w ludzi :-) Dziękuję!

Azalia pisze...

Notario, napisz mi swoje upodobniania, a ja postaram się jespełnić, o torbach
mowa(!).

notaria pisze...

Przecież wiesz - Kochana, już wybrałam i mam :-)) Muszę zniknąć, bo nie jestem u siebie.

blogerzaby pisze...

Prześliczne torebki :)

Małgorzata L. pisze...

Świetne torby, ta ze słonecznikiem podoba mi się najbardziej :)).

Anonimowy pisze...

Twoje torby sa wspaniale, przekonuje się o tym każdego dnia. Praktyczne, piękne/ moje bezowo-brazowe/ i bardzo pojemne. Pozdrawiam Malgosia.

Elzbieta Jon pisze...

Cisza, spokój i wreszcie czas na odwiedziny blogowe:) Uwielbiam ten moment przed snem, uwielbiam takie miejsca jak to:) Czuję sie jak w raju! Dziekuję:) Zachwycona, oczarowana mogę iść spać:) Pozdrawiam cieplutko i życzę samych twórczych senków Tobie i sobie <3