Translate

niedziela, 8 października 2017

Jestem już na chodzie


Cały miesiąc pauzowałam na blogu.
Nie z lenistwa, nie z braku weny, ale z powodów bardziej przyziemnych. Dopadła mnie rwa kulszowa i zapalenie korzonków nerwowych, dwa w jednym. Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam. Ból nie do opisania i nie do opanowania. Bolały mnie nawet włosy. Łykałam Ketonal i inne paskudztwa, ale niewiele pomagały, dopiero seria zastrzyków okiełznała korzonki. Miesiąc w pozycji niemal horyzontalnej uziemił  mnie na maksa. Od paru dni jest już całkiem dobrze. Wobec tego musiałam nadrobić zaległości w planach. Maszynę też mam już sprawną, więc ochoczo zabrałam się do szycia. Wygrzebałam zalegające w szufladach tkaniny i poszło taśmowo.
Sąsiadka już dawno zamówiła u mnie torby na zakupy. Nie dla siebie, ale dla swoich córek, wnuczek  i synowych na prezenty. Ja jak zwykle szyłam hurtowo, po dwie sztuki z każdego wzoru. Może komuś nadwyżki się przydadzą. Każda torba jest z mocnej bawełny, na podszewce, z kieszenią wewnątrz. Niektóre zapinane na zatrzask magnetyczny, na guzik, albo bez zapięcia. Torby są bardzo pojemne.










I na koniec dwie słodkie podusie.



Mam też parę szydełkowych wytworów, ale padł mi aparat i nie mam czym robić zdjęć. Podobno aparat trzeba już spisać na straty, tak orzekł pan z serwisu. Nie wiem jak sobie poradzę bez aparatu i to mnie bardzo martwi i złości. Jak nie urok, to przemarsz wojska!
Pozdrawiam

6 komentarzy:

Beva pisze...

Ależ te poduszki są śliczne!

Bogusława Matusiak pisze...

Świetne te torby ale podusie pierwsza klasa! Pozdrawiam :)

Ewa Bera pisze...

Super torby, śliczne a podusie słodkie. Dużo zdrowia Ci życzę.

Anonimowy pisze...

Piękne są torby i podusie.
Czy te poszewki można kupić?
Pozdrawiam Marianna

Azalia pisze...

Marianno, można kupić.
Napisz maila, adres pod nagłówkiem.
Pozdrawiam
Grażyna

Anonimowy pisze...

Azalio, Twoja nieobecność to pustka i smutek. Dobrze, ze już pokonalas rwe, torby i poduszki efektowne - ja tez ciesze się 2 bezowymi i dobrze się sprawują. Pozdrawiam Malgosia.